krifos Skrevet 4. april 2007 #1 Del Skrevet 4. april 2007 Hei! Har planer om å grave en dam i hagen, og da vil jeg gjerne ha en liten fontene i den. Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt billige og brae fontener, og også damutstyr som damduk, damlys osv? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. april 2007 #2 Del Skrevet 4. april 2007 På hagesenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krifos Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2007 På hagesenteret hvor jeg bor har de desverre et veldig dårlig utvalg av slikt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 4. april 2007 #4 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) bogrønt har mye fint om dere har den butikken.... vi har kjøpt vårt der.. og kan anbefales.( vi skla i tilegg ha i noen gullfisk) så det gleder vi oss til.. Endret 4. april 2007 av silkesvarten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krifos Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 4. april 2007 Har desverre ikke bogrønt her vi bor (narvik), og så vidt jeg vet er det ikke noen i nærheten heller. Skulle gjerne hatt tak i en nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 4. april 2007 #6 Del Skrevet 4. april 2007 gardena har mye sånt. får det f.eks på plantasjen og maxbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 4. april 2007 #7 Del Skrevet 4. april 2007 gardena har mye sånt. får det f.eks på plantasjen og maxbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 5. april 2007 #8 Del Skrevet 5. april 2007 Dra på biltur til England, der har de flust av sånt, og de er lekre og billige =) Ellers så vet jeg ikke, men spør gjerne i gartnerier, de har jo ofte fontener i utstillingen sin. Hva med steder som leverer heller og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. april 2007 #9 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg ville prøvd Arnøy, der har de mange hageprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine Skrevet 5. april 2007 #10 Del Skrevet 5. april 2007 tropex.no har mye damutstyr, og fontener.no har, som navnet sier. fontener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krifos Skrevet 6. april 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 6. april 2007 Takk for mange gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå