Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har hørt at kamillete skal hjelpe på øyekatarr. Men jeg får det ikke helt til. Har brukt dette i flere dager, men kan ikke se at det hjelper så mye. Hvordan gjør dere det? Jeg bruker kamillete som jeg kjøpte på helsekosten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt at kamillete skal hjelpe mot øyekatarr, derimot for søvnløshet kan det jo hjelpe litt :) Kloramfenikol-dråper og/eller salve hjelper iallfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er usikker på om kamille hjelper mot katarr, men det kan funke mot røde øyne. Tror man skal være mer forsiktig ved en infeksjon - det er ikke sikkert teposen eller hva du legger på øynene er helt ren heller, dermed gjør du problemet større enn det er fra før...

Gjest Gjest trådstarter!
Skrevet

jeg har kamillete på bommulspads som jeg har vasket med eller så har jeg lagt de på øynene, et til hvert øye selvfølgelig. I tilleg så bruker jeg dråper og salve om kvelden, kloramfenikol.

Skrevet

Har hørt at kamille skal hjelpe på mye, og roe ned irritasjoner. Mulig det hjelper mot øyekatar og... Men, noen infeksjoner er tøffere enn andre og hvis du bruker kloranfenikol og det ikke blir bedre burde du ta en ny tur til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...