Shiloh Skrevet 16. april 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 16. april 2007 Hun sovnet kl. 11.. Jeg lurer på om vi skal ta entur ut etter mating (og nytt forsøk med mer utblandet grøt!) , så får jeg kjøpt sminkefjerner med det samme & frisk luft for begge. Kjipt vær idag. Var så herlig hele helgen! Håper finværet kommer tilbake denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 16. april 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 16. april 2007 Idag var jeg og beauti-line å hentet pakke på Posten. To av toppene var schvære De må returneres! Men fornøyd med håndkle til snuppa, kosedressen min & singlet'ene. Det var kos på babysvømming idag! Vi ble tatt bilde av, pluss et av bare snuppa i badering. Ikveld skal vi slappe godt av! Jeg er sååå trøtt, men får ikke sove nå, tror jeg.. Uansett for seint/for tidlig. Hjelper kanskje å bare slappe av på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 16. april 2007 #103 Del Skrevet 16. april 2007 sååååå kjekt med svømmingen.... jeg har innsett at jeg ikke får sove noe lenge om morgen så nå ligger jeg jentene mellom 19.20 så nyter vi kveldene sammen,herlig. jeg er også virkelig b menneske,men må tvinge meg til a håper hun sover litt mer nå da hvordan liker hun grøten? ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 17. april 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 17. april 2007 Hun våkner alltid i 4-5 tiden, så jeg må gi henne smokk minnimy Da ligger jeg våken leeenge etterpå, så når hun våkner og vil ha mat 6-7 så er jeg døøøødstrøtt.. Stress! Hun sov i strekk fra 20-2030 til 08-0830 de første mnd, men nå våkner hun veldig tidlig, kan ikke fatte det, har lest at de normalt sover hele natten gjennom når de blir større, men hun sover mindre.. :klø: Håper virkelig det bedrer seg snart, siden jeg ikke ammer og sovner fort etterpå, så er hver dag en "tåkedag" for jeg er så trøtt etter bare 4-5 timer søvn.. Hun liker ikke grøten men nå har jeg ikke prøvd siden før helga, må prøve igjen ikveld kanskje. Når våkner jentene dine da? Snuppa sovnet nettopp. Fikk mat 0630 idag Må kanskje prøve å ikke gi henne smokk om natten, og se om hun sovner av seg selv... Det regner idag, rart hvor fort været skifter! Fikk sove endel etter jeg la snuppa etter første mating idag, når mannen dro på jobb. Før det snorket han myyyye, trodde jeg skulle bli gaaaaal! Igår i byen kjøpte jeg et slags gavekort, der jeg får klipp, striper, napping av bryn etc etc.. for redusert pris, blir godt å fikse håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. april 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 18. april 2007 Igår så jeg en episode av Desperate Housewives & Brothers and Sisters, mens mannen spillte data. Før det så vi masse CNN, så grusomt det som skjedde i Virginia! Snuppa sovnet ca 21 og sov helt til 0730 idag!!! Det gjorde GODT! :kaffe: Nå er det kaffe & TV & PC.... Snuppa er lagt i vognbagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. april 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 18. april 2007 Nå har jeg vært å panta litt flasker, og kjøpte en pakke med Lollipop! Gidder liksom ikke gå noe sted, eller treffe noen idag, er så laaaat! Snuppa sovnet nå igjen på vei hjem. Har på CNN hele dagen lang, må få med meg alt om Virginia.. Er så uvirkelig... Nå må jeg ha meg noe mat, dødssulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. april 2007 #107 Del Skrevet 19. april 2007 Ja det er så slitsomt med den avbrutte søvnen hele tiden... Gulljenta ligger nå på egnet rom så det har blitt bedre. Hun sover fra kvart over syv, til kvart på syv. akkurat som å stille klokka (før påske sov hun til 8 tiden) Men håper det ikke blir tidligere enn dette, for jeg også er B-menneske blitt... Ha en fin dag. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. april 2007 #108 Del Skrevet 19. april 2007 Bare jeg som må mase litt igjen... Husker du hvor mye mme gav du snuppa di da hun var 6 uker? Jeg kjøpte nemlig collett i går, men synes Helena ble så fort sulten igjen, dessuten måtte hun ha hele 150 ml i natt, og det blir jo fort 700 i døgnet da... Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. april 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Ahhhh.. så tidlig hun skal våkne for tiden.. Idag ble det mating kl 6...... Wow Felicity, du er heldig!! Jeg måtte gi smokk i 2-tiden, så 0530... men hjalp ikke siste gangen, da ville hun ha mat... Var så mye bedre i starten, selv om hun nå også ikke sover på samme rom som oss.. :klø: Jaja, får håpe det bedrer seg etterhvert... Husker ikke helt Kipa, men følte hun spiste mye mer enn det står på pakken. Er visst ganske forskjellig, så du kan jo gi henne det du ser hun vil ha hver gang, evt kan det være hun hadde økedag? Du maser ikke! Endret 19. april 2007 av epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. april 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 19. april 2007 Snuppa var suuuper sint istad.. sååå trøtt.. Sovnet heldigvis etter litt. Hva skulle man gjort uten smokk?! :hår: Ser masse på CNN idag også... Tragisk!!! Ellers endel på facebook.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. april 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg prøvde Småfolk grøten igjen idag, mannen prøvde igår, men no way, hun vil IKKE ha. Så vi skal kjøpe Nestle grøten, se om den faller i smak! Snuppa lo masse istad... Hun ler av såmye rart. Skikkelig høyt og herlig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. april 2007 #112 Del Skrevet 19. april 2007 Her er det lenge siden jeg har vært... Glemmer helt KG i facebook-gleden! Så herlig at hun ler så mye! Huff, det er så grusomt det som har skjedd i Virginia... Vi har ikke hatt tv-signal etter det skjedde, så jeg har ikke fått sett nyhetene - bare VGnett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. april 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 19. april 2007 Samme her Skrållan! Jeg har sett masse på CNN; er som tatt fra en film, helt jæv¤#.... Hvordan går det med Ida og utviklingen da? :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. april 2007 #114 Del Skrevet 20. april 2007 Heija Bare innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 20. april 2007 #115 Del Skrevet 20. april 2007 heisann.... hver gang jeg skal inn til deg så trykker jeg på gravid a-e men det er vel en stund til før ejg finner deg der. tidlig oppe? jeg blir vekket mellom 6-7 mest 7.det går greit lillemor har begynt å snu seg på magen i sengen når hun våkner om morgen og beina mellom sprinklene,maser. når jeg tar vekk dynen så aker hun seg bort til den siden jeg ligger også ser hun med store øyner"skal du ikke ta meg nå?" hun sier mamma og pappa,så herlig begynner å bli veldig aktiv nå,mer enn hva storesøster var,hun var mer rolig og hadde god tid(ikke nå lenger ha ha) håper du får sove litt i helgen ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 20. april 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 20. april 2007 ååå...gleder meg til mi sier mamma og pappa.. mi våkner av og til 4-5 tiden! hun våknet 5 i natt, ga henne smokk, så hun sovnet.. men... sov dååårlig i hele natt, får ikke sove lengre.. ligger bare på vakt i hodet, stresss! håper det bedrer seg snart.... Leter på gravid enda minnimy!? Jettes ÅÅÅåååååååå jeg er trøtt..... Imorgen skal jeg på byn med venninne! barnevakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. april 2007 #117 Del Skrevet 21. april 2007 Å,så deilig med en tur ut med venninder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. april 2007 #118 Del Skrevet 21. april 2007 Hei vennen Nå var det plutselig en del dager siden jeg hadde lagt igjen en hilsen. Ønsker deg en god helg - hygg deg på byen i dag! Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. april 2007 #119 Del Skrevet 21. april 2007 Hvordan går det med Ida og utviklingen da? ← Jeg har lagt ut i det vide og brede om dette i dagboka mi nå! Håper dere får en fin helg, og koooos deg masse på byen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. april 2007 #120 Del Skrevet 21. april 2007 Kos deg på byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg