Shiloh Skrevet 9. april 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 9. april 2007 Nå skal jeg hoppe i Mannen og snuppa tar seg en liten Vi hadde blomkålsuppe m/blomkål og skiver idag, kjempegodt! Føler meg mer positiv idag.. Har vært litt nede i det siste pga forskjellig... Har lyst å begynne å trene snart, men MÅ være sikker at jeg GIDDER. Ikke vits å bruke masse penger hvis jeg aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. april 2007 #42 Del Skrevet 9. april 2007 Menn er ikke like lett å skjønne alltid nei, og jeg også har mine dager da jeg ønsker en mer oppmerksom og "gavmild" mann..også kommer den dagen da han plutselig overasker med noe helt spesielt og da tenker man at det er jammen sånn det også skal være..Og så er det jo flest hverdager og det aller aller beste er jo å ha en snill mann... - det var mine tanker rundt det med mannfolk! Skulle bare innom å si hei egentlig og gi en og ønske Epica velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. april 2007 #43 Del Skrevet 9. april 2007 Ny dagbok ja Jeg må følge med her også så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 9. april 2007 #44 Del Skrevet 9. april 2007 Så bra at du er positiv i dag! Måtte det vare! Du kan jo kjøpe et mnd. kort først, for å prøve litt? Har dere baby-pass-senter i byen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2007 #45 Del Skrevet 10. april 2007 Der er du tilbake som den gamle deg, jo! Håper alt er bra med dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 10. april 2007 Cr@sh Ja alt er bra med meg & mine! Har du kost deg i påsken? Idag våknet hun 0630, fikk mat... og så kl. 1100. Begynner å lage sytelyder bare et kvarter etter matinga, ahh.. Er hun mer sulten? :klø: Hun spiser jo mye mer enn det står på pakken & triller vel snart ut av huset! Merkelig... For ei suuuutring.. Jada... det var den KG tiden jeg fikk tid til så langt.... Will be back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 10. april 2007 Nå ga jeg henne 90 ml til... Hun hadde nesten dobbel dose imorges, 180, og så vanlig dose kl. 11. Hun virket litt trøtt nå, gned seg i øynene, men tviler litt at hun sovner. La henne i vogna nå men hun snakker som en foss. Jeg trodde hun sov fra ca 07 til 11 idag, men da jeg kom for å se kl 11 var hun våken, men glad & pludret fornøyd, så kanskje hun ikke sov like lenge som meg. Men glad hun lot meg sove de timene.. Jeg har noen gratistimer heldigvis ~Mrs.Valentine~ så jeg skal joine ei venninne en dag snart tenkte jeg. :-D Usikker ang babypass... Tror ikke de passer så små barn men skal høre! Mrs.Potter Enig Kipa Og ingen er perfekte, og menn & damer er forskjellige i utgangspunktet. Gleder meg sånn til barnevakt om to uker, da skal vi ut *går å tar opp baby fra vogna og legger under lekedingsen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. april 2007 #48 Del Skrevet 10. april 2007 Godt du har en venninnne å gå sammen med da; lettere å komme seg på trening. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #49 Del Skrevet 10. april 2007 Ja jeg må ha noen jeg pusher og som pusher meg ~Mrs.Valentine~ Jeg sendte sms til to venninner om de vil finne på noe ikveld eller imorgen. Trenger litt venninnetid og babyfri, ikke minst! Myyye sutring på snuppa idag.....Puh! Har du en fin tirsdag? Hun sov bare en halv time idag, og da blir hun alltid så sinnsykt blid etterpå. FATTER ikke at hun spiser såmye som hun gjør! Hun har til nå hatt DØGNbehovet sitt... Må ringe helsestasjonen, for hun vil ha mat så ofte. Nå sutrer hun igjen, herreg%¤ får ikke spist eller gjort noenting når hun er sånn.. Er helt utslitt etter bare noen timer med henne idag. Jeg må nok prøve å legge henne snart.. Prøvde istad, men det ville hun ABSOLUTT IKKE::.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Mating og soving idag: Sov fra 1930 igår til 0630 idag. Så sov hun fra ca. 0700 til 1100.. (muligens mindre,var våken og pludret) 0630 - 180 ml 1100 - 120 ml 1200 - 90 ml 1400 - 120 ml 1620 - 120 ml 1900 - 70 ml Hun skal ha ca 120 ml hver gang, 4-5 ganger i døgnet. For et matvrak! Nå prøver jeg å legge henne igjen.. Roper og sutrer fra lekehjørnet.. Endret 10. april 2007 av epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 10. april 2007 Nå tror jeg hun endelig sovnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #52 Del Skrevet 10. april 2007 Hun sov en halvtime...... Nå har jeg lagt henne igjen, etter ENDA en mating. Matmomsen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 10. april 2007 Gleder meg til mandag, da er det babysvømming igjen, Fotografering over vann. Etter det, Fotografering under vann, så Dykk mellom foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 10. april 2007 #54 Del Skrevet 10. april 2007 høres ut som øke dag på henne ja,kjenner igjen det at hun ikke vil sove og bare ha mat,men dagen etter var det over og sov en del. slitsomt får ikke gjordt noe den dagen nei.... håper kvelden blir litt roligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 10. april 2007 Åja, det blir ofte mindre soving også da minnimy? Jeg håper hun får sove godt i natt! :-D Jeg må komme innom dagboka di snart! Nå har snuppa fått kveldsmat, og snart er det leggetid! Hun gurgler så fornøyd og glad nå. Ble ingen venninnekveld på meg. Kanskje imorgen.. Stakkars ei venninne (termin i sommer) hadde så mye kynnere idag, så hun orket ikke besøk. Får håpe det går bedre med henne nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 10. april 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 10. april 2007 Trøtt.. Kjeder meg. Kanskje jeg skal slappe av og lukke øynene litt på sofaen. Og kanskje jeg skal begynne å lese boka hun venninna lånte meg ikveld, etter jeg har sløvt litt....! Jeg savner å lese bøker, har ikke lest på årevis! Er sååååååååååå lei av data og TV for tiden.. Mannen la snuppa nå, håper hun får sove godt & drømmer søtt. Og håper hun ikke våkner konstant og mister smokken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 10. april 2007 #57 Del Skrevet 10. april 2007 Åja, det blir ofte mindre soving også da minnimy? Jeg håper hun får sove godt i natt! :-D Jeg må komme innom dagboka di snart! nei ikke sikkert,min hadde ett par ganger der hun ikke ville sove mye den dagen,men roligere dagen etter..... min lille som har blitt stor og 10 mnd den 14 april har blitt mer aktiv. kommer seg frem bak og ruller og sitter,det er fin men begynner å bli mer og mer travel ja. jeg sksl skrive i boken min i kveld eller i morgen kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 11. april 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 11. april 2007 Sikkert kjempekos minnimy men mer travelt! Og søstrene er glad i hverandre? Sol ute! :-D Meldte med ei venninne igår, jeg skal ta en tur opp til henne snart, venter bare på sms tilbake om det passer å komme om ca 45 min. Igår leste jeg bok "mannen som elsket yngve", veldig bra, gøy å være hekta på bok igjen! Er som å komme seg bort fra den virkelige verden & skikkelig slappe av. Jeg ble supertrøtt rundt 22. Mannen joina meg... så kvikna jeg til. Snuppa fikk mat 4 i natt (mannen stod opp med henne, snille, men var også han som bråkte litt mye hehe.. og vekte henne), så fikk hun mat 0730. Kjenner det skal bli deilig å komme seg ut, bevege liket og sladre med venninna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 11. april 2007 Forfatter #59 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Ahh.. venninna ringte, hun hadde planer kl. 16, og trengte sove litt før, så det ble ikke noe venninnetreff idag heller.... Blir litt pes å trille opp, tar litt tid..bare for å være der et par timer, så jeg dropper det. Ååå så rastløs... Får melde mamsen å høre med henne.. Endret 11. april 2007 av epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 11. april 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 11. april 2007 SNUPPA ER 4 MND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg