Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:frustrert:

nå som våren kommer, kommer også kvisene på ryggen.. men jeg vil ha dem bort..

noen tips til hva som hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt en del om en krem som heter Basiron. Fåes kjøpt reseptfritt på apoteket :) Om den har noen virkning vet jeg ikke.

Skrevet

Sist sommer kjøpte jeg meg Md formulations sin Vit A plus body clearing complex spray som jeg brukte mye på brystet fordi jeg hadde litt småkviser der pluss litt på skuldrene. For meg virket denne.

Skrevet

Har du hudormer i tillegg ville jeg bedt legen om Skinoren også. Basiron tar enkeltes kviser. Gjerne de som ikke normalt har store problemer med huden.

Skrevet

Basiron funket kjempebra på meg:)men denne skal ikke brukes når man utsetter huden for sol.

Skrevet
Har du hudormer i tillegg ville jeg bedt legen om Skinoren også. Basiron tar enkeltes kviser. Gjerne de som ikke normalt har store problemer med huden.

jeg har vanligvis ikke noen problemer, kun om våren kommer det noen kviser..

prøver den jeg

Gjest Vampyra
Skrevet
Sist sommer kjøpte jeg meg Md formulations sin Vit A plus body clearing complex spray som jeg brukte mye på brystet fordi jeg hadde litt småkviser der pluss litt på skuldrene. For meg virket denne.

Funker den som forebyggende, eller fjerner den urenheter som allerede har gjort sitt inntog? :forvirret:

Skrevet (endret)

Jeg har også "problemet" med kvisene som dukker opp på ryggen om våren.

Spurte en hudpleier og hun mente at det var pga at man var tørr i huden på ryggen (er jo ikke så lett å smøre alene). Dermed kompenserer huden med å produsere talg - som igjen må ut.

Hun anbefalte rett og slett fuktighetskrem. Da skulle huden bli fuktig og dermed skulle kvisene forsvinne :sjenert::sjenert::sjenert:

Endret av Tulla2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...