Gjest Vampyra Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg gir snart opp... Jeg ønsker meg et par feminine og pene solbriller som ikke dekker hele ansiktet og som ikke er pilotbriller. Jeg har et veldig lite og smalt ansikt så nesten alt av solbriller blir altfor digert for meg Hvorfor er det nesten håpløst å finne et par solbriller som ikke dekker halve ansiktet? Uansett hvor jeg titter er de "normale" brillene enten skikkelig stygge, maskuline eller altfor brede (stikker langt utenfor hodet mitt). Hva er det egentlig med disse superbrede brillene som får oss til å se ut som fluer? Jada, jeg har noen sånne, men jeg synes ikke det ser særlig bra ut, og når jeg skal sole meg så vil jeg jo gjerne at ansiktet skal få sol på seg! Er det noen der ute som har det som meg? Eller som kanskje kan tipse en stakkar om hvor man finner noen smale, pene, feminine briller? Og gjerne noen jeg har råd til
Gjest Tangerine Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Åh, slenger meg med her! har akkurat samme problemet.. Men jeg har noen fine vintage-briller jeg bruker, men er litt lei av de og vil ha nye, men finner jo ingen som passer fint til mitt lille ansikt..
Gjest Deception Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg har også smalt ansikt og brilleproblemer. Jeg kjøpte noen medium-store fra Diesel i fjor. Tror jeg har sett dem i år, også. Nå kjøpte jeg dem i Spania til 100 euro; her hjemme var prisen 1300. Ellers så jeg noen knallfine briller på Lindex i dag, av alle ting. Jeg har også sett endel fine briller på Accessorize.
Miracl3 Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Ta deg en tur til en brillebutikk, få de til å hjelpe deg med å finne ut hva slags type briller du skal kjøpe. Selv elsker jeg store "fluebriller", selv om jeg har smalt ansikt. Derfor har jeg ingen gode råd.
Gjest Vampyra Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Da skal jeg sjekke ut Lindex en gang til og Accessorize! Miracl3 - Briller hos brillebutikk passer forferdelig dårlig til et studentbudsjett dessverre, selv om jeg veldig gjerne skulle gjort det!
Gjest ice Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Men du kan jo bare gå og få råd og prøve litt......må jo ikke kjøpe der alikevel Så stikker du på hm og alle andre steder etterpå!
Miracl3 Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Men du kan jo bare gå og få råd og prøve litt......må jo ikke kjøpe der alikevel Så stikker du på hm og alle andre steder etterpå! ← Var det jeg tenkte på også, må ikke handle. Bare si du vill tenke på det etter at du har fått råd Jeg gjorde det før, når lommeboken var mer slunken
Miracl3 Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Da skal jeg sjekke ut Lindex en gang til og Accessorize! Miracl3 - Briller hos brillebutikk passer forferdelig dårlig til et studentbudsjett dessverre, selv om jeg veldig gjerne skulle gjort det! ← En venninne av meg fortalte meg at alle studenter får 12 mnds avbetaling hos Interoptikk
Gjest Vampyra Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Ja det kunne jeg jo! Tror ikke jeg skal kjøpe briller på avbetaling nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå