Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest cassia
Skrevet (endret)

Jeg har heller ingen anelse. :vetikke:

Endret av cassia
Skrevet

Morsomt.

Hva er de dingsene på hver side av hodet?

Skrevet

Armer. Han trekker på skuldrene. ;)

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Hva er de dingsene på hver side av hodet?

:vetikke:

Armer. Han trekker på skuldrene. ;)

Jammen, det er jo ingen som har armer som vokser ut av hodet vel ;)

-----

Ser ut som den i tilegg har noen ukontrollerte tics med hodet sitt ihvertfall, tror det er det men :vetikke:

Endret av Silmarill
Skrevet

Når man henter ut smilien til innlegget står det jo : vetikke :

Ganske åpenbart. ;D

Skrevet

D'oh! Les hva jeg spør om! Jeg spør altså ikke hva betyr smileyen, for det klarte jeg faktisk altså å tolke ut fra koden, jeg spør hva den forestiller. Ergo, hva er det tegningen illustrerer?

Ok så det er som Brumma sa en som drar på skuldrene. Jeg syntes det lignet mer på en som var klemt fast i en dør eller noe...jeg ser liksom ikke at det er skuldre og armer :forvirret:

Gjest cassia
Skrevet
D'oh! Les hva jeg spør om! Jeg spør altså ikke hva betyr smileyen, for det klarte jeg faktisk altså å tolke ut fra koden, jeg spør hva den forestiller. Ergo, hva er det tegningen illustrerer?

Ok så det er som Brumma sa en som drar på skuldrene. Jeg syntes det lignet mer på en som var klemt fast i en dør eller noe...jeg ser liksom ikke at det er skuldre og armer  :forvirret:

Jeg er enig i at de svarte firkantene ikke akkurat ser ut som hender. Mange smileyer har imidlertid armer eller ben som vokser ut av hodet: :sjenert::sur::trene::kose::smilyblomst::enig: :enig_anim: :tommelsmil::vinke: :klø: for å ta noen.

Skrevet
Jeg er enig i at de svarte firkantene ikke akkurat ser ut som hender. Mange smileyer har imidlertid armer eller ben som vokser ut av hodet:  :sjenert:  :sur:  :trene:  :kose:  :smilyblomst:  :enig:  :enig_anim:  :tommelsmil:  :vinke:  :klø: for å ta noen.

Joda, de der er helt kurante. Ikke noe galt med armer som vokser ut av hodet i og for seg. :ler:

Gjest cassia
Skrevet
Joda, de der er helt kurante. Ikke noe galt med armer som vokser ut av hodet i og for seg.  :ler:

Jeg skjønner hva du mener, disse armene er jo fryktelig tynne, og hendene ser som sagt ikke ut som hender. :vetikke:

Skrevet
Jeg skjønner hva du mener, disse armene er jo fryktelig tynne, og hendene ser som sagt ikke ut som hender. :vetikke:

ÅÅå jaaa, nå ser jeg det! :ler::sprettoy: Jeg så liksom på feil måte....det blir nesten som den tegningen der man enten ser en vase eller to fjes.

Takk skal du ha, den setningen var faktisk oppklarende! :ler:

Men jeg kommer nok aldri til å bruke den smiley'en for den ser virkelig teit ut...

Gjest cassia
Skrevet
ÅÅå jaaa, nå ser jeg det!  :ler:  :sprettoy: Jeg så liksom på feil måte....det blir nesten som den tegningen der man enten ser en vase eller to fjes

Og nå ble jeg veldig spent på hva du ser (bortsett fra en som trekker på skuldrene). :sjarmor:

Skrevet (endret)
Og nå ble jeg veldig spent på hva du ser (bortsett fra en som trekker på skuldrene). :sjarmor:

Som sagt, det ser ut som en som ble klemt i en dør...en sånn dobbel dør av noe slag, eller kanskje vinduslemmer. Det har noe med vinkelen på albuene å gjøre...

Endret av Meaty
Gjest cassia
Skrevet
Som sagt, det ser ut som en som ble klemt i en dør...en sånn dobbel dør av noe slag, eller kanskje vinduslemmer. Det har noe med vinkelen på albuene å gjøre...

Ah! :idesmil:

Nå ser jeg det også :sur:

Skrevet

hehe..

dumme dumme dumme smiley! Den er så stygg!

Skrevet

vet ikke, jeg :vetikke:

Skrevet

Første gangen jeg så den smiley'en (og uten å lese av koden hva den betydde..), så trodde jeg den hang sammen med denne :trene: ..

:trene: --> en som er sterk og flink til å trene

:vetikke: --> en som er fryktelig svak med pipestilker av noen armer, og som ikke er så flink til å trene....

:sjenert: så fikk meg til slutt en liten aha-opplevelse ja :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...