Devana Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hva syns du er beste måten å fjerne hår nedentil? Jeg tenkte jeg skulle begynne med det, men er litt usikker på hvordan....?
Mediocre Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Jeg sverger til barberhøvelen, men tør meg kanskje bortpå med epilator om ikke så lenge
LilleMy28 Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Brazilian wax! På salong vel og merke, fikk bare utslett av barberingen og det klødde etc. Fikk allergisk reaksjon og brannsår av nair og veet hårfjerningskrem... Voksing er faktisk nesten ikke vondt, og det tar kun 15 minutter og det blir lekkert!
~Mrs.Valentine~ Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Varm voks enten hjemme eller hos hudpleier. Jeg pleier å vokse alle steder jeg skal ha bort hår, men siden bikinilinjen kan være vanskelig å få til selv, sverger jeg til min faste hudpleier. Men det er jo ikke umulig å gjøre det selv heller. Varmvoksen funker best, synes jeg. Selv om det er litt pain med en gang, så kan du tenke at det er 4 uker til neste gang.
Devana Skrevet 4. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2007 Takk dere... Vet ikke helt om jeg tør å vokse selv, så blir vel hudpleier i første omgang.
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Dere som vokser hjemme, hvilken voks bruker dere? Jeg bruker varm-voksen til Veet, men har som sagt til nå ikke begitt meg ut på mer enn bikinilinja. Men så er det ikke så lenge siden jeg begynte med voksing heller da..
cocco Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Det kan sikkert vært greit for deg å dra til hudpleieren første gangen Du kommer helt sikkert til å bli fornøyd, jeg for min del kan ikke se for meg at jeg slutter med det. Det er ganske avhengighetsdannende
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Hehe. Er vel det som er farlig om man begynner med sånt!
cocco Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Hehe. Er vel det som er farlig om man begynner med sånt! ← Helt korrekt
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Helt korrekt ← Og vettu hva som er enda farligere? Å begynne å lese jenteligatråden!!!
Fantasia Skrevet 5. april 2007 #13 Skrevet 5. april 2007 Jeg bruker kaldvoks. Prøvde varmvoks en gang, men det ble bare en honninglignende masse som fløt rundt.. Fungerte heller dårlig. Mindre søl med kaldvoks. Den kan brukes på hår som er ned til 2 mm korte står det. Tror det er Veet som lager den. Fungerte bra på min supersensitive hud (barbering lager alltid nupper på meg ), selv om det gjør vondt i førsten. Men smerten er en del av moroa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå