liv Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Ja jeg har fått dilla Trenger forslag til hva jeg kan skrive på bodyene samt hvor jeg får tak i stempler og farger til en ikke alt for dyr sum. Laget disse før i dag; http://steelrainmusic.com/kreativ/bodytrykk.jpg
liv Skrevet 3. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2007 (endret) *utålmodig* Ingen som trykker på stoff her? Endret 3. april 2007 av liv
Gjest Minimi Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 (endret) Så fine de blei Fant litt på panduro Skriv stofftrykk i feltet, Søk på vare Edit: Jeg vet ikke om det går ann å bruke vanlige stempler men viss det går så er det nok lettere å finne flere motiver. Hobbyhimmelen Panduro Kikk under hovedkatalog, så stempel. Så får du også stempelputer i forskjellige farger. Eller kikk på lignende sider. De har sikkert mye på hobbybutikker også, hvis det er en i nærheten av der du bor. Endret 4. april 2007 av Minimi
Gjest Minimi Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 (endret) Her er forresten mange artige ting å skrive Syns de på de neste sidene var bedre Du kan jo bytte ut aunt, uncle, nanny osv med mommy eller daddy Du får jo også kjøpt ark som du kan printe ut på og stryke på bodyene, men det er kanksje ikke like gøy.. Tenkte å skrive dette og dette, bare med aunt på body til nevøen min Hva har du brukt til å skrive med? Edit: Her kan du få inspirasjon til mange fine skrifttyper. Bare skriv teksten din i feltet og velg font og style Endret 4. april 2007 av Minimi
liv Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 Vanlig stempler er vist ikke helt å anbefalle for det er så liten høydeforskjell på de. Jeg har brukt stempler å skrive med Har prøvd sånn en skriver ut en gang og det bare løsnet i kantene etter vask! Skal titte litt på de linkene å se hva jeg finner
spezitas Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Da jeg drev med stofftrykk for en del år siden, skar jeg ut sjablonger i kontaktpapir og limte på stoffet før jeg trykka. Fikk laget akkurat det jeg ville på den måten!
Wildy Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Og en annen mulighet er å farge bodyene før du trykker. Batikkfarge ( den gode gammeldagse pulverfargen) gir flotte resultat, og fargen holder ekstremt godt. Om du bruker et teksbehandlingsprogram blir du mye mere uavhengig av stempel. Skriv det du vil, fiks font og størrelse og skriv ut. Skjær ut bokstavene med en skalpell, teip arket fast på bodyen og fyll forsiktig inn fargen. Med litt trening blir det knallflott!
liv Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2007 Det siste der hørtes bra ut, da må jeg bare få skriveren til å fungere. Den klikket totalt når jeg brukte en "uekte" blekkpatron...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå