Gå til innhold

Dress til barn

August

Anbefalte innlegg

Jeg har sett etter dress til barna mine, og det eneste jeg finner er i smoking i brudesalongen til kr 990,-. Synes faktisk dette er litt dyrt siden jeg må ha to stykker og at de mest sansynlig kun blir brukt denne ene dagen. Må kjøpe vest ved siden av.

Hva gjør dere?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg kjøpete dres+

sene

Jeg kjøpte dressene hos Ranneih for 670 stk.Da var det med bukse, jakke, propell og skjorte.De selges etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dressene til våre gutter på sparkjøp. Svarte og gråe jakker med kinakrave, skjorte, slips, bukse til to for 800 kr. ca12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på ebay, her er det mye fint, helt nytt og billig. Vi har kjøpt brudepikekjole samt smoking til ham. Det er vi kjempefornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til scorpion 73:når kjøpte du dressene i spar-kjøp,for jeg kan ikke finne dem i den nye katalogen? og til anonym:hvor eller hva er ranneih? icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

E-post adresse slettet - moderatorHun har kontakter i utlandet, gå inn på hjemmesiden hennes å se hva hun kan skaffe1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-02 09:49 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn skal ha bunad på, jeg var så heldig at jeg fikk den av min søster da henes sønn ikke passer den lengre. Men nesten 1000 kr for leie av dress til barn er dyrtI Asker hos Romie og Julie koster det 600,- tror jeg det var da, husker ikke heltimg]http://kvinneguiden.no/Forum/smil/Nikke.gif[/img

Men det er vell litt avhengig av hvor gamle / store barna er

Mai brudvinke.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-03-31 20:03 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-03-31 20:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byr nå på noen dresser på ebay, men synes det er litt vanskelig i og med at jeg må vinne eller tape budrunden på to budrunder. Vil jo ha like dresser til guttene.

Hos Ranhei har jeg kun sett smokinger, og jeg ønsker dresser - sorte dresser.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en fin dress i f.x. en innvandrerforretning på Grønland i Oslo? Der har de også fine kjoler til jenter som kan brukes som brudepikekjoler. icon_smile.gif Vet ikke priser på dresser, men de hadde kjoler til 3-400 som jeg syntes var kjempefine! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått spørsmål om konkret navn på butikk på Grønland, men det festet jeg meg ikke med... Har søkt på gule sider og funnet Rays Fashion, Grønlandsleiret 3, 0190 Oslo Telefonnr.slettet - se [url:http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq-norwegian.php#regler]regler - moderator som jeg TROR er den butikken jeg var innom. Lå i alle fall på hjørnet der. Man finner kart her: http://www.aftenposten.no/kart

Lykke til! icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-02 09:50 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på konkurssalg på brudekjoler, og fant en liten jakke til kjole og hvitt i str 3 år til kr 250,-. Så kjøper vi en litt pen svart bukse, hvit skjorte og så svart sløyfe (sikkert på HM).

Det blir nok flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...