Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid før bryllupet er det egentlig vanlig å ha prøvetime hos frisøren? Jeg synes jeg leser forskjellig alle steder, noen sier et halvt år i forveien, andre sier en måned... Blir litt forvirra, jeg :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal to uker før.. fikk beskjed om at det var best å ha det rett før, for da husker frisøren alt på bryllupsdagen :)

Skrevet

Jeg gifter meg 07.07.07, og fikk beskjed om å komme på prøvetime hos frisøren ca i midten av juni (skal ringe å avtale nærmere).

Skrevet

Jeg skal ha prøvetime bare fire dager før vielsen. Dette fordi vi ikke skal gifte oss her vi bor, og skal reise til stedet bare en uke i forveien. Regner med det går helt fint!

Skrevet

Jeg skal ha fire uker før.... Tror jeg i alle fall - det er forloveren min som har booket prøvetimen for meg, så enten er det prøvetime eller så er det utdrikningslag den dagen ;)

Skrevet

1-2 uker er passe synes jeg (er frisør).

4 uker er maks. Dersom prøvetimen er 3-4 uker før, skriver jeg ned masse stikkord for å huske alt, men kan ikke garantere at alle frisører gjør det ;) Kjedelig å måtte bli enig om ting på nytt selve dagen, fordi frisøren har glemt detaljene. Da er jo nesten prøvetimen bortkastet.

Skrevet

Jeg skal ha det i løpet av den siste uken. Av praktiske årsaker, ettersom jeg bor 35 mil unna.

Men et halvt år? Virker meningsløst, ikke vil frisøren huske, og håret ditt er annerledes da enn når du gifter deg, det vil ha vokst en del, og normalt sett har du sikkert klippet deg en gang eller to i mellomtida...

Skrevet

Jeg skal ha prøvetime to til tre uker før.

Skrevet

Jeg skal faktisk ha prøvetime rett over påske! Gifter meg 7. juli.

Prøvetimen blir nå fordi jeg har kort hår til vanlig men har måttet spare litt hår får å få festet slør, og nå skal vi se om det er langt nok eller om jeg må spare litt til...

Det blir jo ikke så mange detaljer å huske for min frisør, det skal jo ikke settes opp på noen måte :ler:

Skrevet

Har bestilt prøvetime og pyntetime på bryllupsdagen nå. Prøvetimen er den 1. september, og bryllupet er den 29., så det virker jo som en grei tid. Det var litt viktig at den samme frisøren jobbet begge lørdagene, så da var det den eneste datoen som passet som var nærme nok. Ettersom jeg bor og jobber et stykke unna der jeg skal gifte meg (hjemstedet mitt), måtte det være en lørdag, så da går vel det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...