Gå til innhold

Dere som leier lokale og ordner alt selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli en smule stresset ift alt som skal gjøres siden vi leier lokale. Vi skal ikke ha middag, men lokalet må pyntes (kvelden før) og organiseres, og servitører, bartender og DJ må på plass før gjestene kommer. Siden må jo vi bli til alt er lukket for kvelden og dagen derpå må vi sørge for at alt er i orden (skal ha noen som vasker) og levere tilbake leide glass etc. Begynner å frykte at jeg ikke kommer til å ha tid til å nyte dagen. Og hvor morsomt er det med en bryllupsnatt som begynner kl. 03.30 når man selv er utslitt etter å ha vært vertinne? :forvirret:

hvordan løser dere det?

tingeling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har mulighet til det, er det bare å spørre for eksempel moren din eller svigermoren din om de kan stenge av lokalet og rydde slik at dere kan ta kvelden litt tidligere og slipper å slite dere ut? Det skal jeg gjøre. Vi kommer også til å få noen venner til å hjelpe til på kjøkkenet og rydde og sånn, tenker jeg. Det er sikkert noen som er villige til å hjelpe dere.

Skrevet

Hadde gjort det hvis vi skulle ha en tradisjonell bryllupsfest. Men vi skal ha vennefest og foreldrene de er hjemme og passer barn.

Tror ikke de har lyst til å kjøre inn til oslo for å rydde etter oss :sjenert:

tingeling

Skrevet

Fordel oppgaver!

Få noen av de beste vennene deres til å hjelpe til - det gjør de nok mer enn gjerne :)

Skrevet

vi har leid lokalet, og skal ha middag der.

vi skal ha catering som skal levere middagen, og har serveringspersonal som skal lage det til og legge det til på fat.

De skal rydde til bordene etter middagen, til kaffe.

Skal ha 2 til å hjelpe med gavene.

Skal overta huset dagen før, og skal pynte sammen med mamma og tenker å få hjelp av et par til.

Synes ikke det er spesielt stress å leie lokalet, men det er klart en har mindre stress med å ha folk som har føringen på pynting og tilbehør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...