Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Oslo ligger det? Har de mye fint, er det noe alla H&M ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Talula
Skrevet

Var innom der for noen dager siden. Ligger i Grensen, husker ikke adressen. Kjøpte ikke noe der, var utrolig mye folk der og fullstendig kaos med folk som prøvde klær overalt. Klærne så helt ok ut, men jeg synes kvaliteten så litt dårlig ut på noen ting jeg så på, men nå prøvde ikke jeg noe heller da. Tror jeg foretrekker H&M, var mye som var litt for spesielt for meg på Gina Tricot.

Skrevet

Har ikke vært der enda, men jeg skal definitivt innom. Synes mange av klærne på websiden deres var fine.

Skrevet

Gina Tricot er kjempepopulært her i Sverige!

jeg synes de har fine, rimelige klær til OK pris. Man får det man betaler for. Litt kjedelig sortiment i forhold til H&M!

de har jævlig mange kule t-skjorter med trykk! (hvertfall her i sverige, vet ikke hva de tar inn i norge)

Skrevet

var innom og tittet, så helt greit ut, litt annerledes ting en hm synes jeg, kvaliteten så vel ikke ut som all verdens på alt, men helt greit til lave priser.

men det var for mye folk der, lange køer til prøverommene og folk som prøvde klær overalt... orket ikke tanken på å prøve noe, så ble mest til at jeg tittet.

så en topp en av de som jobbet der hadde på seg som var råstilig, men den fant jeg ikke i butikken... sånt er litt kjipt, de kan ikke gå med noe de ikke har, det er juks det. :ler:

Skrevet

jeg likte godt butikken. har allerede kjøpt meg 4 ting der..

men som sagt, man får det man betaler for!

Skrevet

Men kvaliteten er den samme som H6M eller dårligere?

Skrevet

Jeg har handlet der :)

Elsker den butikken. Alle toppene der var så nydelige. Måtte ta med meg 40 stk inn i prøverommet, og kjøpte to som jeg elsker! :)

Den ene er en grå babydoll, med 1/4 erme, og med en dyp utrigning. den er i bomull og har små dødninghoder over puppene og på ryggen. Den har også en hvit sløyfe på det ene brystet (litt lenger opp da). Kostet 150 kr.

Den andre toppen jeg kjøpte var en hvit lang en i tyllaktig stoff, bare mykere. Den hadde to svarte silkebånd sydd fast rundt midjen, og disse skulle knytes på ryggen. Stroppene er i samme bånd og knytes de også. Den er såå fin!! Kosta kr 200.

Skrevet

Jeg likte den ikke. Fant ingen ting som jeg syntes var fint. Kjedelige klær og dårlig kvalitet.

Skrevet

var innom igjen, er litt forskjellig jeg kunne tenkt meg å prøve, men orker ikke så lenge det er så vanvittig mye folk der som det er foreløpig..

lange køer til prøverom og kasse, det gidder jeg ikke.

men liker enkle, pene topper i bomull som kan sprites opp med korte jakker/boleroer eller korte gensere, smykker eller hva som helst, så kommer nok til å handle der når det blir bittelitt mindre "nytt"..

Skrevet

Så på internettsiden nå. Så ut som de har en del fint der :)

Tror jeg må innom butikken etter hvert.

Åpner det ikke en i Bogstadveien i april?

Skrevet
Jeg har handlet der :)

Elsker den butikken. Alle toppene der var så nydelige. Måtte ta med meg 40 stk inn i prøverommet, og kjøpte to som jeg elsker! :)

Den ene er en grå babydoll, med 1/4 erme, og med en dyp utrigning. den er i bomull og har små dødninghoder over puppene og på ryggen. Den har også en hvit sløyfe på det ene brystet (litt lenger opp da). Kostet 150 kr.

Den andre toppen jeg kjøpte var en hvit lang en i tyllaktig stoff, bare mykere. Den hadde to svarte silkebånd sydd fast rundt midjen, og disse skulle knytes på ryggen. Stroppene er i samme bånd og knytes de også. Den er såå fin!! Kosta kr 200.

jeg har også den siste toppen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...