Gå til innhold

Kastet undertøyet mitt så nå går jeg uten. Deilig:)

Hvor ofte går dere med undertøy?  

1 stemme

1. 1. Hvor ofte går dere med undertøy?

• Alltid
      15
    • nesten alltid
      5
    • sjelden
      1
    • aldri
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen.. Jeg har egentlig aldri likt å bruke bh og truse så for en stund tilbake begynte jeg å gå litt uten. Det var så utrolig deilig og befriende så nå bruker jeg det ikke lenger :) Jeg kommer ikke til å ta det på meg igjen så lenge jeg har noen lunde kropp til å gå uten. Så lenge puppene (str. b-cup) mine ikke henger på knærne skal jeg nyte hver dag uten bh. Om folk legger merke til at de henger fritt får de bare mene hva de vil om det. Det er mine pupper og de er ikke i veien for noen om jeg bruker bh eller ikke. Godt å slippe å tenke på om trusekanten viser eller ikke for nå er den borte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er uhygienisk å gå uten truse..

(ihvertfall hele tiden)

Bh'n gir god støtte, og sørger for at en ikke får

hengpupper senere...

(Mange sover t.o.m med bh'n på for å beholde

en flott byste..)

Skrevet

Jeg har hørt at man får hengepupper hvis man sover med BH jeg... men det er vel kanskje ikke sant? :roll:

Jeg bruker forresten så og si alltid undertøy

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Av og til er det deilig med truseløse dager, men da skal det være sommer og man skal gå med skjørt! :blunke: Eventulet kan man være truseløs for å pirre seg selv og sin partner, for eksempel i et fint besøk. Julebordkjole uten noe under..

Det blir himla mye klesvask hvis du alltid skal gå uten undertøy, for da MÅ du vaske alle busker etter en gangs bruk.. Kjipt, og ekstra slitasje på klærene. Jeg for min del synes det er ubehagelig å gå uten BH, for da hopper og danser puppene så fælt...

Hver sin lyst og hver sin smak, men jeg liker best litt lekkert undertøy, da føler jeg meg vel!

Klem fra Huldre-Lise

Gjest gjesta
Skrevet

Alltid undertøy, dvs BH + truse. Uhygienisk å gå uten truse syntes jeg, bortsett fra helt spesielle anledninger. (spesielle anledninger=spesielle fristerinne situasjoner, eller ved for harhendt barbering av bikinilinjen.) Men av årets 365 dager er det i snitt ca 1 dag jeg går uten.

Gjest Donna
Skrevet

Alltid Bh og truse om dagen ..sover uten.

Gjest Zalomine
Skrevet

Alltid truse om dagen, ja huff, ellers ble det mye vask av bukser (og, kan disse sømmene som alltid er i skrittet være direlige behagelig da?) Nei, droppe truse kan man bare gjøre under skjørt (men jeg har til dags dato ikke gjort det heller enda)

Bruker somregel alltid bh også, det hender jeg dropper det på kvelden etter dusjen, rett og slett fordi jeg sitter i et håndkle til jeg begynner å fryse, så trekker jeg på meg en genser.... og så bukse da, sånn at jeg blir "anstendig" og så dropper jeg bare bh'n. Synes ikke det er ubehagelig sånn, men på dagtid kunne jeg ikke tenkt meg å gå uten.

Men jeg sover uten! (vel, i kveld legger jeg meg nok med truse, men det er pga mensen som kom i dag, og da blir det sånn) sove med bh høres da usannsynlig ubehagelig ut i alle fall.

Skrevet

Hei, somtranse må jeg bruke BH for å få pupper, så den sover jeg også med. Truseløs under skjørt og kjole er jeg ofte om sommeren. Det er behaglig og luftig for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er klart det blir mye vasking av klær når man går uten undertøy, men jeg for min del mener absolutt det er verdt det. Det man taper på pga slitasje i vask tjener man inn igjen på å slippe å bruke penger på undertøy :) En skikkelig bh og truse i dag koster jo fort noen kroner..

Skrevet

Jeg bruker bestandig både bh og trusse. kunne ikke tenkt meg å gå uten.

Skrevet

Jeg går skjelden uten undertøy. Kanskje om morgenen med det samme jeg står opp og jeg bare har morgenkåpen på meg, men det er ikke snakk om mange minuttene.

Skrevet

Har alltid på meg undertøy om dagen. Hadde nok ikke klart noe annet uansett om jeg la til et tonn med godvilje :P

Hender seg jeg går uten bh på sommeren, hvis toppen tilsier at jeg burde det. Men synes vel ikke det er det kuuuleste jeg gjør egentlig :)

Skrevet

Jeg begynte å gå uten truse for kjæresten min syntes det var så pirrende OG NÅ KLARER JEG NESTEN IKKE GÅ MED... TRUSA GNAGER SEG OPP I RUMPA OG JEG SOM ALDRI HAR HATT PROBLEMER MED DETTE FØR............ :o

Det er ikke særlig å gå å dra trusa ut av rumpa i all offentlighet heller, man får faktisk endel rare blikk.... tro meg.... :hoho:

WHAT TO DO WHAT TO DO????? :roll:

Ikke vil jeg gå med annet enn tanga truse heller, for jeg liker ikke at sømmene på trusa vises gjennom buksa på hver side av rumpa liksom.... :-?

Jeg prøver nå å venne meg TIL truse igjen da etter en lang periode uten, men det ender ofte opp med at jeg tar den av.....

Men jeg gir ikke opp...!!!!!!!!!! (Syntes det er litt uhygenisk også det er derfor jeg prøver så febrilsk..... ) :ler:

BH derimot bruker jeg hver dag.. Jeg tar den av når vi er alene om kvelden, når jeg kryper opp i kosebuksa og t-skjorte.

:sjarmor: :enig_animasjon:

Gjest Starya
Skrevet

Trusene mine får du aldri... :ler: Nei, det å gå truseløs er ikke noe for meg. BH-en kan jeg derimot godt droppe, alt etter hva jeg har på meg. Når jeg ikke bruker bh liker jeg å ha på en litt trang t.skjorte som holder ting og tang på plass. Og for ordens skyld: jeg har alltid på meg noe utenpå t-skjorta...

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke akkurat verdens største pupper så bh'en dropper jeg å bruke ganske ofte, men truse bruker jeg nesten alltid.. Har jeg på meg kjole eller skjørt hender det jeg går uten truse :)

Skrevet

Går som oftest i både bh og truse. Bruker ikke bh hvis jeg har på meg halterneck topper el. Trusa dropper jeg bare hvis jeg har en bukse som er lav i livet og sklir ned litt bak hvis jeg sitter. Synes det er ufint hvis trusestrikken stikker opp av buksa.. Går heller ikke med truse hvis jeg har en kjole som er ganske ettersitttende, laget av et stoff hvor alle kanter synes igjennom.

Gjest Husmora
Skrevet

Jeg går alltid med bh på (utenom om natten da) ellers henger puppene nede på magen føler jeg :roll:

Etter tips herfra begynte jeg å bruke hipsters/hotpants truser for å slippe trusekanten (jeg hater g-streng) og det er sååå deilig å gå med de, ingen truse som glir inn i **** :ler: Jeg har fått dilla på snoopy hipsters, for de er ikke så høye, ser liksom ikke ut som DE bestemorstrusene :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...