Gå til innhold

Søtt eller deilig?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på hvilke typer jenter dere faller for/tenner på. Er det nok med et mindre pent/kjedelig ansikt så lenge hun har deilig kropp, eller er ansiktet viktigere enn kroppen? Hvilken type jenter faller du for? Faller du for søte jenter eller "frekke og sexy" jenter osv. Noen som greier å definere noe de ser etter/tenner på hos det motsatte kjønn? Jeg vil gjerne vite :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet

Jeg faller for den søte typen. Om hun i tillegg har stil, klasse og eleganse, ja da er jeg solgt. "Frekke og sexy" jenter har en tendens til å bli vulgære, da virker det mot sin hensikt på meg iallefall. De "frekke og sexy" virker dessuten å være litt dummere enn sine elegante medsøstre. Intelligens er råsexy.

Skrevet

Det jeg ser etter hos kvinner er eleganse og kvinnelighet.

En kvinne skal være feminin. Hvis hun kler seg litt utenom det vanlige, tør å ha sin egen stil, ikke følge etter alle andre så er det fint. Mange følger bare etter andre og da blir det jo ikke noe særpreg. Jeg synes veldig mange jenter har tendens til å kle seg litt ”horete” på byen. Greit nok det men det fenger ikke meg. En vakker kvinne som er elegant kledd og er dannet er hundre ganger mer sexy en ei som viser litt for mye. Den elegante kvinnen er så mye mer, og hun er selvsikker nok til å vite at hun ikke trenger å kle seg frekt.. Og når vi kommer hjem og kjolen faller er hun utrolig sexy ..men kun for meg..

En annen ting angående påkledning: Er det ikke mulig å kle seg etter det man har kropp til??

Jeg har ingenting i mot at noen har noen kilo for mye. Men da må man ta konsekvensene av det å enten gjøre noe med det eller kle seg deretter. Dere kvinner som legger merke til de minste detaljer, ser dere ikke at det ikke er sexy med ”flesk” som henger over bukselinningen? Og når toppen i tillegg er kort ser det hele ikke bra ut. Jeg vet at mange menn kler seg ”forjævlig” men menn klarer vanligvis å kle seg uten at magene ”tyter” ut overalt. Noen klær og stiler er ganske enkelt forbeholdt de slanke jentene. Tro ikke at jeg ikke liker damer som veier over 50 kilo. Jeg har hvert sammen med ei som veide noen kilo for mye, og hun hadde ingen problemer med å kle seg både pent og/eller sexy uten at det ble rart å se på eller at noe fløt over..

Caracal

Skrevet
En annen ting angående påkledning: Er det ikke mulig å kle seg etter det man har kropp til??

Det har jeg lurt på maaange ganger selv. Det er synd at de det gjelder ikke skjønner at de ville vært hundre ganger finere om de hadde tatt en liten titt på hvilken kropp de har før de kler på seg.

Skrevet

Enkelte har visst ikke speil hjemme. Får hetta når jeg ser damer med mageflesket hengende ut i en bul over linningen. Eller med topper som er både for korte og trange.Urgh....

Gjest klaus den fremste på blåtrikken
Skrevet

Smaken er som baken. Å finne noe som alle gutter er enige om er attraktivt går ikke.

De fleste gutter tror jeg vil at jenta både skal være søt og frekk. Alt til sin tid.

Personlig synes jeg det mest tilrekkende ved en jente er hvordan hun fører seg. Hvis alle jenter hadde turt å føle seg sexy og ført seg deretter ville i allefall jeg hatt kronisk vondt i nakken.

Mitt tips: Lat som du er verdens mest sexy neste gang du går i butikken, jeg vil garantert titte etter deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...