Fantasia Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Spørsmålspam incomming... Hva er best å bruke hvis man har blandingshud og vil dekke arr, urenheter osv ? Jeg har et litt kremaktig pudder fra Clarins nå, men skal kjøpe noe annet da jeg ikke synes det dekker godt nok. Hvordan er egentlig "oppskriften" på dette med dekking/fiksing av ansiktshud? Skal man ha foundation først, så dekkstift, så pudder - eller noe i den duren? Synes det høres så mye ut, liker ikke følelsen av å gå med 1 cm tykt lag smørje i ansiktet, finnes det en foundation f.eks som dekker godt nok til at man kun behøver å bruke denne alene? Noen som kan anbefalle noe - et eller annet - som dekker godt, uten å se unaturlig ut? Og.. hva er highlighter, er det "nødvendig"? (i den grad man kan kalle noe av dette nødvendig ) Også helt på tampen; hvor på nettet får jeg bestilt gode øyenskygger, Dior vannfast kajal og Diorshow mascara? Tollfritt, helst. Orker ikke å styre med tolltull, så det må vel nødvendigvis bli en norsk nettbutikk da... Dette ble rotere og fælt, beklager det. :rosasmil:
Drua Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?C...Id=277&goChar=C Hold deg under 200 kr per bestilling, så slipper du tolltull. Frakt er gratis!
Fantasia Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg hadde helt glemt 200kronersgrensa. Takk for tipset!
Rexina Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hvis jeg var deg ville jeg prøvd Maybelline Pure Foundation. Den er laget for hud med urenheter og tetter ikke til porene, + at den er bra for kviser. Hvis den legges med en svamp eller foundationbørste dekker den perfekt over urenheter og arr. (Har du ikke foundationbørste, vet jeg at Body shop får inn det snart. De er helt fantastiske de børstene som selges der) Den kjennes ikke på huden heller og ser naturlig ut. Den er ganske matt så man trenger ikke pudder over heller.
Fantasia Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 (endret) Takk , skal titte på den i morgen Endret 3. april 2007 av Fantasia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå