Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg temper for første gang denne måneden som start i en utredningsprosess. Fikk beskjed om at tidspunktet for når jeg testet ikke var så viktig, så lenge jeg testet med en gang jeg våknet. Problemet mitt er at jeg våkner flere ganger hver natt, ofte rundt kl. 4.30 (jeg står opp kl. 6.30). Jeg har testet noen ganger, og ser at tempen kl. 06.30 kan være opptil 0,4 grader høyere enn den målt kl. 04.30..... hvilke temperatur skal jeg forholde meg til da???? Begge er målt før jeg står opp, men den målt kl. 04.30 som regel er etter minst 3 timer sammenhengende søvn.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter seg at man skal ha minst 4 timer sammenhengende søvn før man temper, så jeg ville valgt den tempen som er tatt etter den lengste soveperioden. Det vil jo bli den første det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Du bør tempe på samme tidspunkt hver dag. Også i helgene. blir mest riktig på denne måten. Det gjør jeg. Siden jeg til vanlig står opp kl 05.50 så temper jeg på det tidspunktet. Også i helgene, men da fortsetter jeg bare å sove etter tempingen.

Det er nok riktig at du bør har 3 timers sammenhengende søvn før du temper, så jeg vil også tro at den tempen 04:30 er den mest korrekte.

Hvis du går på info.pernille.no så finenr du mye info om temping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...