Gå til innhold

kvinnens helligste

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er en ganske normal gutt på 28 år. Har dame og vi har det kjemefint seksuellt, Tingen er at jeg elsker å kysse/kjenne lukten av rumpehullet hennes. Vær så snill ikke le!!! Jeg vet ikke om jeg tør si det til henne. Blir bare så tent på henne når jeg kjenner duften av hennes aller hellegste (les: mest forbudte). Hun er som en dronning for meg, så jeg vil helst ikke risikere å miste henne ved å fortelle akkurat dette... takknemlig for svar....

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

trenger da ikke si det rett ut?

du kan jo sakte men sikkert nærme deg det under sex, liker hun det ikke så merker du det fort nok, så kan du bare gå tilbake til det du gjorde før.

no harm done.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo bedre du blir kjent med henne, jo bedre vil hun digge fetishen din. Dersom hun er litt kinky/frigjort

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar StockDama. Vet ikke sikkert men aner at hun liker at jeg koser med hennes bakerste hull. Noe med kroppspråket hennes. Liker du å bli stimulert der selv? Eller tanken på at en mann tenner slik jeg gjør, når du har sex med ham? mvh F.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok mange kvinner i likhet med meg selv synes fetishen din er frekk og deilig. Iallefall oss nordlendinger (som er noe mer frigjorte av natur). Jeg hadde ihvertfall sluppet deg til på min "kanel"luktende :ler: rumperosett hvis jeg hadde vært henne. Husk: Så lenge det er frivillig og begge får noe ut av det, er det kun av det gode

::Luremus38::

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes også det er deilig. Liker faktisk at hun slipper en fis mens hun sitter over ansiktet mitt. Hun tenner også på det. Vi er faktisk helt normale ellers :-))) Noen andre som har samme fetish her inne?

Skrevet

Skulle ønske min nåværende kjæreste var som deg. Men han sier han synes det er ekkelt. Min forrige kjæreste elsket å slikke meg godt der bak, og han regelrett knullet meg med tunga si. Jeg savner den tiden. Kanskje du vil slikke meg litt på si du. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...