Gå til innhold

Kan lidenskapen komme tilbake!?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 27 år som er i ferd med å bryte forlovelsen med min samboer. Vi har levd sammen i 3 år, han er kjempekjekk, snill og alt det der, men har funnet ut mer og mer at "gløden" mellom oss er borte. Null lidenskap, som har ført til at vi har hatt sex 1 gang på type 3 måneder. Vi er veldig gode med hverandre, så det handler ikke om det, men merker at jeg tenker masse på sex med andre menn, og at vi føles mer som venner!

Problemet er at jeg tror han ønsker å TVIHOLDE på oss, og er redd for å såre ham, samt gjøre noe jeg vil angre på. Kan lidenskapen komme tilbake? Eller er det kanskje ikke meningenen at man skal oppleve denne livet ut?? Jeg merker at jeg ikke er interessert i å leve resten av livet mitt uten å oppleve lidenskap igjen!!?? Jeg er ikke forelsket i noen ny, og har ingen i kikkerten. Dette har bare vært en prosess som har blitt klarere og klarere for meg.

Håper dere kan gi meg noen tips og tanker :-))

Frustrert Sara.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei :)

Jeg kan ikke gi deg noen råd. Eneste jeg ønsket å si er at du er iallefall ikke alene om å føle det slik. Jeg har det på akkuratt samme måten.

Jeg tror nok man kan finne tilbake, hvis man ønsker, men det er hard jobbing fra begge parter, så man må være helt sikker på at det er det man vil:)

Skrevet

Lidenskapen kommer og går...

Når man er nyforelsket er den grei, da er den nesten slitsomt mye til stede. Men men vanen og tryggheten har den en tendens til å gå litt i dvale. Det er ikke like enkelt å være lidenskapelig med noen man kjenner ut og inn.

Men det er fullt mulig å finne tilbake til både lidenskap og spenning i parforhold som har gått litt i dvalemodus. Men jeg tror det er vanskelig å gjøre det helt alene!

Gjest Tweek
Skrevet

Dere må prøve å finne lidenskapen. Hva med å gjøre noe som var spesielt for dere i begynnelsen? Gjøre noe koselig bare dere.

Skrevet

Jeg ville ikke latt lidenskapen avgjøre om du bryter forholdet eller ei, for lidenskapen kommer og går....

Skrevet

Hvis har vært sammen i tre år syns jeg kanskje det var litt dårlig sexliv... Trodde normalt var MINST 1 gang i uka... Vi har vært sammen ca 4 år og syns 1 g i uka er for lite.... Har nesten mer lidenskap nå som vi er tryggere på hverandre. Men dette er sikkert forskjellig. Han jeg var sammen med før kunne godt gå tre mnd uten, og det gjorde meg ingenting heller for jeg hadde ikke særlig lyst.... Men så var jo eksen utro også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...