Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen du må forholde deg til over et tidsrom. Jeg er glad i denne personen, men h*n har en tendens til å sette meg helt ut. Med kommentarer, men gammelt grugg, med dårlig energi, med å skal vite best om absolutt alt. Sender alltid alt ansvar over på andre, ser ikke seg selv i det hele tatt. Denne personen trenger masse støtte og oppmuntring, fordi h*n har problemer, og jeg går i fellen hver eneste gang. Klarer ikke å beherske meg, selv om jeg vet at det kanskje er akkurat det jeg burde, telle til ti? Ikke ta det personlig. Om vi var alene så skulle det jo ikke gjøre meg noe at jeg blir "hakket" på, selv da bryr jeg meg og må svare tilbake. Hvordan takler du slike ting? Hva kan man gjøre? Det er ikke aktuelt å holde seg unna, jeg må lære meg å takle dette.

Hjelp!!!! :grine:

Endret av Merchedes
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Hei!

Snakker du om kjæresten din? Eller bare en venn? Jeg har opplevd lignende, så interessant å vite hvem personen er før jeg svarer :-)

Sara

Skrevet

Har du satt deg ned og prata skikkelig med personen?

Skrevet
:) Jeg lukker ørene på en måte. Tenker på tiden etterpå.
Skrevet (endret)
:) Jeg lukker ørene på en måte. Tenker på tiden etterpå.

Lukker også ørene, og slutter etterhvert å gi av meg selv. Etterhvert svarer jeg bare -Å, mmm, javel, jaha, jasså, osv uten å delta i samtalen på noen annen måte.

Endret av Succubus
Skrevet

Jeg gjør mitt beste. Av og til lykkes det og av og til ikke. Man kan ikke like alle mennesker på jorda like godt, men man kan prøve å behandle alle respektfullt, så pleier det å gå bra i siste ende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...