Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVorfor gjør du det så vanskelig? :)

Gå til nærmeste guldsmedforhandler og kjøp "feik" der. Ikke er det dyrere og du slipper å sende tilbake det du ikke vil ha. Du kan se og føle kvaliteten før du bestemmer deg.

Forstår bare ikke hva som er så "praktisk" med denne slags shopping?

Skrevet

Det siste smykket passer best til tiaraen synes jeg, men det kommer jo litt an på hvordan kjolen din ser ut også...

Skrevet

Smykke V var finest :) Har du ikke noe bilde av kjolen da? Lettere å se sammenhengen da ;)

Skrevet

Jeg likte smykke V best. Noe sånt jeg kan tenke meg :)

Skrevet
HVorfor gjør du det så vanskelig? :)

Gå til nærmeste guldsmedforhandler og kjøp "feik" der. Ikke er det dyrere og du slipper å sende tilbake det du ikke vil ha. Du kan se og føle kvaliteten før du bestemmer deg.

Forstår bare ikke hva som er så "praktisk" med denne slags shopping?

Det kommer litt ann på butikktillbudet der en bor... jeg har kikket i gullsmedbutikkene og har ikke funnet noe jeg liker enda.

Når jeg på ebay kan finne smykker til ca. 150,- inkl frakt så tar jeg sjansen :)

Skrevet
Smykke V var finest  :)  Har du ikke noe bilde av kjolen da? Lettere å se sammenhengen da ;)

Her ser du kjolen - men bildet lyver litt....

Skrevet
Det kommer litt ann på butikktillbudet der en bor... jeg har kikket i gullsmedbutikkene og har ikke funnet noe jeg liker enda.

Når jeg på ebay kan finne smykker til ca. 150,- inkl frakt så tar jeg sjansen  :)

150,- inkludert frakt er en god pris. Et sølvsmykke, selv om det er helt enkelt slik som noen av de på bildene, ville nok kostet mer i en gullsmedforretning. Jeg synes også smykke V var finest

Skrevet

Likte alle bortsett fra nr 4. Tror jeg likte nr 2 best kanskje :)

Karianne - du kan jo ikke sammenlikne smykkesett til 150 med det man får kjøpt hos gullsmed i Norge?! Jeg har ikke funnet noe i de priseklassene ihvertfall.... Ebay derimot....heia heia...ikke noe stress i det hele tatt -bare moro!

Skrevet
Likte alle bortsett fra nr 4. Tror jeg likte nr 2 best kanskje :)

Karianne - du kan jo ikke sammenlikne smykkesett til 150 med det man får kjøpt hos gullsmed i Norge?! Jeg har ikke funnet noe i de priseklassene ihvertfall.... Ebay derimot....heia heia...ikke noe stress i det hele tatt -bare moro!

Jeg mener selvsagt ikke ekte smykker her altså! Bare vanlig god feik som ikke koster skjorta :) Jeg har iallefall Gullfunn i nærheten, og der er det BILLIGERE enn Ebay, i tillegg.

men det spørs jo hvor man bor, og hvor mye man har å velge mellom! Så det ikke helt fra den vinkelen jeg.

Så kan det godt hende at Ebay er fantastisk men at jeg synes det er skummelt å ikke kunne "se" smykkene i virkligheten før jeg bestemmer meg.

Skrevet (endret)

Da er du heldig. Vi har både dyre og billige gullsmeder her jeg bor...og selv hos de som har billigere ting har ikke sett med smykke og øredobber til under 150kr. Det har jeg nesten ikke funnet på Glitter engang...

Her er feks "supertilbud" fra Gullfunn....359kr

Jeg hadde nok som deg syns Ebay var skummelt om prisene var høyere..men når de er som de er nå er det liksom ingen big deal :)

Endret av *Emma*
Skrevet
Da er du heldig. Vi har både dyre og billige gullsmeder her jeg bor...og selv hos de som har billigere ting har ikke sett med smykke og øredobber til under 150kr. Det har jeg nesten ikke funnet på Glitter engang...

Her er feks "supertilbud" fra Gullfunn....359kr

Jeg hadde nok som deg syns Ebay var skummelt om prisene var høyere..men når de er som de er nå er det liksom ingen big deal :)

Nei, du har rett.. kanskje på tide at jeg tester selv ;)

Skrevet

He he he nei du bør egentlig holde deg unna - for det er sterkt avhengighetsdannende.....ihvertfall om du er glad i å shoppe ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ingen av disse traff meg helt, men syns I og V var finest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...