treningsjenta Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 veldig irriterende altså skaffa meg onecall abonnement for litt over en mnd siden. men idisse påsketider blir dte jo sendt en del påskehilsner og ofte da i form av mms. men jeg kan ikke ta imot.. og aldri før har jeg fått så mange mms.. har lastet ned konfigurasjons greiene inne på deres hjemmeside, og fullt denne helt ut og lagret, men enda virker det ikke. får bare beskjed om at mms kan ikke hentes. har gått inn på mms innstillingene og endret fra telenor til onecall videre har jeg gått inn på wap innstillingene og endret det samme her. menenda funker det ikke.... prøvd å sende onecall mail men intet svar. nå sitte rjeg med 5 mms som jeg ikke får lest, og er kjempe nysgjerrig.. noen kloke mobilhoder her ?
mowgli Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 (endret) Onecall bruker jo Netcom sitt nett, har du mulighet til å legge inn Netcom under innstillingene dine på din mobil? Nå vet jeg ikke hvilken mobil du har men jeg har en Sony E. 710i og under MMS profil hos meg står det Netcom MMS. Endret 4. april 2007 av mowgli
Fam Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Har du forsøkt å slå av tlf etter at du har lastet ned de nye innst. ? Om ikke så prøv det, det hender ofte at man må slå av tlf og så på igjen for at det skal funke.
Gjest Cleopatra Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Samboeren min hadde samme problem, men med tele2 abonnement. Der fikk han derimot svar og de anbefalte han å laste ned fra mobilprodusentens hjemmeside. Han har nokia. Etter at du har lastet ned, slå av og på telefonen og send en ny mms-melding til eget nummer. Evnt ring OneCall om du ikke får svar på mail, men bruk en annen tlf så kan de ordne det mens du snakker med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå