Gå til innhold

ikke fått selvangivelsen enda.. noen flere enn meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada jeg sitter jo igjen som den eneste som ikke har fått selvangivelsen.. alle går rundt å snakker om hva de har fått og ikke fått igjen, mens lille meg da,... har ikke sett snurten til denne:(

er det flere enn meg som lever i spenninga enda? jeg bor i akershus har det no eå si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverken jeg eller mannen har fått enda. Bor i Akershus vi også.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått den, og venter i spenning. Sto at alle skulle ha den senest onsdag denne uken så håper den dukker opp i morgen da ;)

Skrevet

Så på nyhetene her for noen dager siden at noen selvangivelser ved en feil var blitt pakket i gjennomsiktig plast. Feilen ble oppdaget i tide, men alle måtte pakkes om. Det er nok grunnen til at enkelte ikke har fått den ennå.

Men det gjelder nok ikke alle i Akershus, for jeg har fått min.

Skrevet

Alle skal i utgangspunktet få dem før påske, men postmennene (og damene) fordeler nok "byrden" litt fra dag til dag. Om det er blirr en feil i tillegg, så blir nok noen litt sene kanskje, men ingen er FOR SEN før vi kommer til påske uten at de er kommet.

Min kom forresten i går, og jeg var jo "utolmodig" mens jeg venta, min kjære fikk sin allerede torsdag.

Men de som ikke hr fått enda skal få den i dag eller i morgen. Ellers er den for sen.

Skrevet

Hei

Jeg bor i Stavanger...jeg har ikke fått noe enda.

Skrevet

løp til postkassa idag og, men like skuffa på veien tilbake..ingen selvangivelse der nei..

ja leste om denne feilen med innpakninga jeg også, men det stod det at det skulle ikke ha noe å si og at samtlige skulle få den før påske uansett..

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Jeg har fått, men samboer har ikke fått enda.

En ting er sikkert og det er at den kommer til slutt skal du se:)

Endret av Silmarill
Skrevet

Vi har ikke fått. Vi bor i Oppland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...