Gjest Edel-Mari Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 når jeg knuller noen av menna mine så etter at han har jukket på slira mi en stund merker jeg plutselig at jeg blir kjempe våt. dette skjer med alle sammen. først tenkte jeg at det var at mange av mennene lakk men jeg merker jo at det skjer med meg med alle mennene og han ene lekker aldri. det vet jeg. vil det si at jeg under en stimulangs ejakulererer?? på en måte liksom?
Gjest Bodillen Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Noen blir vel våtere enn andre, da. Så vidt jeg vet ejakulerer noen jenter idet de når orgasme, ikke før.
Gjest Tweek Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Slira di Unnskyld scorpina, for at jeg lage trøbbel for deg :-D
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Slira di Unnskyld scorpina, for at jeg lage trøbbel for deg :-D ← ja hehehheehe. vagina betyr slite tror jeg. derfor sier partner 2 at han skal stikke sverdet i min slire
Gjest Tweek Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Me dså mange partnere som begraver de store beistene i slira di må du være ganske vid
genacvale Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Unnskyld meg men jeg skjønner ikke poenget med å ha flere partnere? Altså, ok å prøve ut hvem man trives med, men et sted må grensa gå! Vet de om hverandre?
Amalie_85 Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Jeg vil ikke helt si at du ejakuerer, men at du rett og slett blir våt. Når man har sex lager jo "slira" glidemiddel for seg selv. Er jo for at den skal lettere komme inn.... Hadde du ejakuert tror jeg du hadde kjent det. Tror jeg hvertfall da. Men hva vet vel jeg
Gjest Edel-Mari Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 "Jukket på slira mi" ← vagina betyr sliiiiire ;) dumming hehe
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 vagina betyr sliiiiire ;) dumming hehe ← Nei, det skjønte jeg ikke! Var bare en ufattelig harry måte å si at dere hadde sex på.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 7. april 2007 #15 Skrevet 7. april 2007 når jeg knuller noen av menna mine så etter at han har jukket på slira mi en stund merker jeg plutselig at jeg blir kjempe våt. dette skjer med alle sammen. først tenkte jeg at det var at mange av mennene lakk men jeg merker jo at det skjer med meg med alle mennene og han ene lekker aldri. det vet jeg. vil det si at jeg under en stimulangs ejakulererer?? på en måte liksom? ← Litt vannskeligt å si med sikkerhet, så lenge du ikke forteller mer om menna dine, og hvor mange det dreier seg om. Er det slik du opplever det med titalls menn er det lettere å si noe sikkert en om det bare er 5-6 det dreier seg om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå