Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på den selv. Liker at den er diskret.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg liker slike smale diademer. Jeg har kjøpt en selv, av liknende type men den er gullfarget og pyntet med perler og strass. Veldig fin. Syns det er kjempefint med slike i håret :)

Skrevet

Veldig fin. Hadde en som liknet selv - liker det bedre enn typiske sånne "prinsesse-krone tiaraer" - men min hadde liksom to rader med stener m litt mellomrom mellom....

Skrevet

Kjempe fin, ikke alt for mye glitter og stas :)

Skrevet

Den var kjempefin, enkel men ikke kjedelig på noen måte :)

Skrevet

Hva synes dere om tiaraer som matcher med smykkene? Er det over-the-top, eller gjennomført?

Skrevet

Kjempefin!

Skrevet

Maja83: Jeg syns smykker som matcher tiaraen er flott! Helt klart gjennomført :)

Tiaraen er forresten kjempefin!!

Skrevet

Tiaraen har kommet! Det må jeg si var raskt levert! Bestilte den forrige tirsdag og idag kom den.. så nå er jeg spent på om den er fin i virkeligheten også ;)

Skrevet

Synes det er fint når tiaraen matcher smykket, min tiara og smykke er et sett.. :)

Skrevet

Vil gjerne høre om den er like fin i virkeligheten som på bildet....Hvor mye kom den på totalt, med frakt og det hele?

Skrevet
Vil gjerne høre om den er like fin i virkeligheten som på bildet....Hvor mye kom den på totalt, med frakt og det hele?

Jeg fant den samme tiaraen på Ebay og betalte $18.95 for den, frakten kom på $12.95. Totalt $31.90. $ ligger rett over 6 kroner så det ble under 200 kr for den :)

Tiaraen er like fin i virkeligheten, jeg er superfornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...