Gå til innhold

Brudepikekjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fikk jeg endelig bestilt brudepikekjole fra Ebay, det ble DENNE :)

Da gjenstår tiara & smykker.... men det er jo en jungel... klarer ikke å bestemme meg... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig søt. Og hvis du syns det blir for mye når du får den med blomstene i livet - kan de tas av. De er kun festet m sikkerhetsnål. Vi tok av de på snuppa vår sin kjole...

Skrevet

Nydelig kjole til en brudepike!

Skrevet

Åhh den var bare helt nydelig..! ;)

Skrevet
Veldig søt. Og hvis du syns det blir for mye når du får den med blomstene i livet - kan de tas av. De er kun festet m sikkerhetsnål. Vi tok av de på snuppa vår sin kjole...

Takk for tipset :)

Skrevet

Nydelig kjole. Er akkurat sånn jeg er på jakt etter. Hva kommer den på med toll og frakt?

Skrevet
Nydelig kjole. Er akkurat sånn jeg er på jakt etter. Hva kommer den på med toll og frakt?

Kr 406,92... for å være pinlig nøyaktig :ler: Skal ikke være toll på den fordi kjolen i seg selv koster under 200,-.

Skrevet

Kjempefin. Vi skal sannsynligvis ikke ha brudepiker, men når jeg ser sånne kjoler får jeg lyst til å ha brudepiker ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Idag kom kjolen! Og den var finere enn jeg trodde :sjarmor: Så det var ett kupp!

Skrevet

Jeg synes brudepikekjolene er det vanskeligste. Jeg er så kresen på sånnt. Vil ha helt enkle kjole. Men de jeg har funnet er så dyre:/

Får bare lete videre:)

Skrevet

Jeg tror også at jeg skal få noen til å sy kjolene til meg. Jeg kjenner ingen som syr, men finner sikkert noen. :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Her skal svigermor sy både brudepikekjoler og ringputer :) Hun er kjempeflink!

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Bandida_*
Skrevet

Vi har bestilt 3 stk på Ebay. Kom på totalt 780 kr inkl frakt.

Gleder meg så til de kommer........

Gjest Elize
Skrevet

Jeg skal ha 4 brudepiker og 2 brudesvenner hvis alle sier ja. Det er alle tantebarna våre. Så jeg satser på at guttene har dresser og at jeg bare må kjøpe 4 brudepike-kjoler. Jeg er på jakt etter helt enkle billige kjoler. kjøper de gjerne på cubus og lignende. Problemet mitt er bare at den eldste jenta 11år (men hun bruker nesten voksen-størrelse i klær) da og den yngste er 4. Men må bare lete litt rundt.

• 3 uker senere...
Gjest Snart Gift:-)
Skrevet
Jeg skal ha 4 brudepiker og 2 brudesvenner hvis alle sier ja. Det er alle tantebarna våre. Så jeg satser på at guttene har dresser og at jeg bare må kjøpe 4 brudepike-kjoler. Jeg er på jakt etter helt enkle billige kjoler. kjøper de gjerne på cubus og lignende. Problemet mitt er bare at den eldste jenta 11år (men hun bruker nesten voksen-størrelse i klær) da og den yngste er 4. Men må bare lete litt rundt.

Hei til deg på leting.

Jeg har også brudepike som begynter å bli voksen.

Jeg lette lenge men fant kjole til henne og de andre inne på www.dku.no

Jeg valgte en kjole med snøring foran og bak...kjempe lurt:-)

Fikk hjelpe til å finne riktig størrelse til jentene og guttene...er veldig fornøyd med kjolene...fin kvalitet og de satt som ett skudd:-)Billige var de også..

Skrevet
Hei til deg på leting.

Jeg har også brudepike som begynter å bli voksen.

Jeg lette lenge men fant kjole til henne og de andre inne på www.dku.no

Jeg valgte en kjole med snøring foran og bak...kjempe lurt:-)

Fikk hjelpe til å finne riktig størrelse til jentene og guttene...er veldig fornøyd med kjolene...fin kvalitet og de satt som ett skudd:-)Billige var de også..

Hvor på siden fant du kjolene?

Skrevet
Hvor på siden fant du kjolene?

jeg fant, jeg fant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...