mowgli Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Så fikk jeg endelig bestilt brudepikekjole fra Ebay, det ble DENNE Da gjenstår tiara & smykker.... men det er jo en jungel... klarer ikke å bestemme meg...
*Emma* Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Veldig søt. Og hvis du syns det blir for mye når du får den med blomstene i livet - kan de tas av. De er kun festet m sikkerhetsnål. Vi tok av de på snuppa vår sin kjole...
mowgli Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Veldig søt. Og hvis du syns det blir for mye når du får den med blomstene i livet - kan de tas av. De er kun festet m sikkerhetsnål. Vi tok av de på snuppa vår sin kjole... ← Takk for tipset
MayaM Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Nydelig kjole. Er akkurat sånn jeg er på jakt etter. Hva kommer den på med toll og frakt?
mowgli Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 Nydelig kjole. Er akkurat sånn jeg er på jakt etter. Hva kommer den på med toll og frakt? ← Kr 406,92... for å være pinlig nøyaktig Skal ikke være toll på den fordi kjolen i seg selv koster under 200,-.
~Minni~ Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Kjempefin. Vi skal sannsynligvis ikke ha brudepiker, men når jeg ser sånne kjoler får jeg lyst til å ha brudepiker
mowgli Skrevet 19. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2007 Idag kom kjolen! Og den var finere enn jeg trodde Så det var ett kupp!
Irmelinn Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Jeg synes brudepikekjolene er det vanskeligste. Jeg er så kresen på sånnt. Vil ha helt enkle kjole. Men de jeg har funnet er så dyre:/ Får bare lete videre:)
Irmelinn Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 Jeg tror også at jeg skal få noen til å sy kjolene til meg. Jeg kjenner ingen som syr, men finner sikkert noen.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 21. april 2007 #12 Skrevet 21. april 2007 Her skal svigermor sy både brudepikekjoler og ringputer Hun er kjempeflink!
Gjest Gjest_Bandida_* Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Vi har bestilt 3 stk på Ebay. Kom på totalt 780 kr inkl frakt. Gleder meg så til de kommer........
Gjest Elize Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Jeg skal ha 4 brudepiker og 2 brudesvenner hvis alle sier ja. Det er alle tantebarna våre. Så jeg satser på at guttene har dresser og at jeg bare må kjøpe 4 brudepike-kjoler. Jeg er på jakt etter helt enkle billige kjoler. kjøper de gjerne på cubus og lignende. Problemet mitt er bare at den eldste jenta 11år (men hun bruker nesten voksen-størrelse i klær) da og den yngste er 4. Men må bare lete litt rundt.
Gjest Snart Gift:-) Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Jeg skal ha 4 brudepiker og 2 brudesvenner hvis alle sier ja. Det er alle tantebarna våre. Så jeg satser på at guttene har dresser og at jeg bare må kjøpe 4 brudepike-kjoler. Jeg er på jakt etter helt enkle billige kjoler. kjøper de gjerne på cubus og lignende. Problemet mitt er bare at den eldste jenta 11år (men hun bruker nesten voksen-størrelse i klær) da og den yngste er 4. Men må bare lete litt rundt. Hei til deg på leting. Jeg har også brudepike som begynter å bli voksen. Jeg lette lenge men fant kjole til henne og de andre inne på www.dku.no Jeg valgte en kjole med snøring foran og bak...kjempe lurt:-) Fikk hjelpe til å finne riktig størrelse til jentene og guttene...er veldig fornøyd med kjolene...fin kvalitet og de satt som ett skudd:-)Billige var de også..
Gjest Elize Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Hei til deg på leting. Jeg har også brudepike som begynter å bli voksen. Jeg lette lenge men fant kjole til henne og de andre inne på www.dku.no Jeg valgte en kjole med snøring foran og bak...kjempe lurt:-) Fikk hjelpe til å finne riktig størrelse til jentene og guttene...er veldig fornøyd med kjolene...fin kvalitet og de satt som ett skudd:-)Billige var de også.. Hvor på siden fant du kjolene?
Gjest Elize Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 Hvor på siden fant du kjolene? jeg fant, jeg fant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå