Debra Skrevet 3. april 2007 #1 Del Skrevet 3. april 2007 hei. jeg fikk lønn idag. skal egentlig ha d den 10 april. men mangler noe penger, og det virker som det er for den ene dagen jeg var borte for over 1 uke siden. sykemld ble levert for over en uke siden og er blitt sendt inn i følge sjefen. så lurer jeg på om jeg sykelønn og lønn kommer separat? lurer på om jeg kanskje har sett det har gjort det før, men når.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. april 2007 #2 Del Skrevet 3. april 2007 hei. jeg fikk lønn idag. skal egentlig ha d den 10 april. men mangler noe penger, og det virker som det er for den ene dagen jeg var borte for over 1 uke siden. sykemld ble levert for over en uke siden og er blitt sendt inn i følge sjefen. så lurer jeg på om jeg sykelønn og lønn kommer separat? lurer på om jeg kanskje har sett det har gjort det før, men når.. ← om sykelønn og lønn kommer separat kommer an på praksisen på arbeidsplassen din. Dersom arbeidsplassen forskutterer sykepenger, så betaler de ut lønn i sykemelding sammen med vanlig lønn, så får de tilbake penger (regner med du har vært syk mer en 16 dager, ellers skal jo alle pengene komme fra arbeidsgiver uansett) fra trygdekontoret når det er utbetaling derifra. men du hadde vært sykemeldt en dag? da er det arbeidsgiver som betaler uansett, og de får ikke tilbake noe før etter 16 dagers sykemelding. dere får vel lønnslipp? sjekk den og hør med lønningsansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå