gard Skrevet 3. april 2007 #1 Del Skrevet 3. april 2007 Hei Ser at Teenage Mutant Ninja Turtles er satt opp på kinoen her i Stavanger...men den er kun satt opp med norske tale. Jeg kunne godt tenkt meg å se den men da vil jeg helst se den med orginalt lydspor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 3. april 2007 #2 Del Skrevet 3. april 2007 synest det er knallbra med norsk tale jeg.... siden jeg har en sønn på snart 7 år som elsker turtles.... gjett om vi skal se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 3. april 2007 #3 Del Skrevet 3. april 2007 Samboeren min fortvilte over det samme. Skjønner at de med barn synes det er greit med norsk tale, men irriterende at de ikke kan vise filmene i original versjon også. Jeg hater å se filmer som er dubbet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 5. april 2007 #4 Del Skrevet 5. april 2007 Den 1ste TMNT filmen var GULL Dessverre ble action-scenene tonet ned i #2 & 3...får håpe den nye blir bedre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå