Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått et major kviseutbrudd, til min store fortvilelse. :sur: Ikke bare i ansiktet, men på resten av kroppen også. En del på brystet. Pleier absolutt ikke å være plaget av kviser, så jeg synes dette var veldig merkelig.

Er det en vidunderkur for å få dem bort i løpet av kort tid? Jeg er tilnærmet desperat. :sjenert:

Hudpleier, lege, kremer? Alt som er av hjelpemidler mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme har skjedd med med også så her må jeg følge med!

Skrevet

Har dere vært i sola? Jeg opplever dette hver vår/sommer, ved soleksponering etter en laaaang vinter. Da får jeg små kviser/nupper, som en kortvarig reaksjon på en måte. Går alltid over etter et par dager. Veit ikke om dette gjelder dere jeg :)

Skrevet

Jeg opplever det samme nå, og trodde/tror egentlig det var pga p-pillene. Men når det nevnes så kom de etter at jeg har begynt å være mer ute i sola, og mamma sa faktisk hun pleide å ha dette problemet om våren. Håper det er sånn det henger sammen, så slipper jeg å bytte pillemerke (:

*følger med her for tips*

Skrevet

Høres ut som en hårrots betennelse. Spør legen om og få Dalacin lotion.

Skrevet

Skinoren salve. (Reseptbelagt riktignok, evt kan du prøve Basiron som fåes uten resept)

Skrevet

Jeg har bare fått mer og mer kviser etter at jeg slutta med p-piller for et halvt år siden (har begynt igjen nå), også har jeg brukt feil rens tror jeg, for rensemelker tar ikke så godt kviser selv om de er antibakterielle?

Skrevet

Jeg hadde ett merkelig kvisellignende utbrudd for en stund siden, og var helt desperat.

Tilslutt prøvde jeg canesten og det ble borte nesten med en gang.. Siden har jeg brukt det på alle mulig rare utseltt, vidunderkrem!

Skrevet
Jeg hadde ett merkelig kvisellignende utbrudd for en stund siden, og var helt desperat.

Tilslutt prøvde jeg canesten og det ble borte nesten med en gang.. Siden har jeg brukt det på alle mulig rare utseltt, vidunderkrem!

Tørker den veldig ut huden? Jeg har tørr hud fra før og vil ikke at det skal bli verre!

Skrevet

Canesten mot kviser? Det har jeg aldri hørt om før? Kviser er jo ikke sopp. :klø:

Jeg har også fått et lite utbrudd nå, og det er nok sola som gjør det tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...