Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #1 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg skriver semesteroppgave om bl.a nettsteder for kvinner. Så derfor lurte jeg på om noen ville hjelpe meg... Hva er det dere bruker denne siden til? Bruker dere mest diskusjonsforumet eller bruker dere pekerne til å finne stoff dere er interessert i? Er det noen som bruker chatten? -student- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 29. mars 2002 #2 Del Skrevet 29. mars 2002 Jag använder KG till att bland annat hitta idéer till vårt förestående bröllop, ge egna tips till andra brudpar, få tips om recept på mat, jag har använder även de olika länkarna som kommer in på de olika forumen här på KG. Lycka till med uppsatsen! GLAD PÅSK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 29. mars 2002 #3 Del Skrevet 29. mars 2002 Jag kom på ett par saker till... Jag går in och läser under Snikk Snakk och blir ganska glad varje gång. Generell Debatt är också bra att ha, där har jag skrivit inlägg om min mormor. Om man inte har något att prata med i sin närhet finns alltid KG att tillgå. Här inne finns det alltid någon att prata med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #4 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei! Her på KG kan man stille seriøse spørsmål og få mange seriøse svar fra folk som bryr seg. Vi har også en egen humorgreie på gang på Snikk-snakk for alle som vil være med! Litt usaklig og barnslig, hehe... Ellers tror jeg de fleste her prøver å svare på andre brukeres problemstillinger eller spørsmål etter beste evne; her går det an å treffe folk som er eller har vært i samme situasjon som en selv og har erfaringer og forslag å komme med, så man får som regel svar! KG er et skikkelig bra og seriøst nettsted, takket være vår kjære redaktør Gry. Moderatorene ser også til at kjørereglene blir overholdt. Mange av oss som "vanker" her inne er avhengige, og må nok innom en liten tur flere ganger om dagen - selv om vi også har et liv utenom, da! Jeg for min del bruker stort sett diskusjonsforumet, men det hender jeg bruker lenkene en sjelden gang innimellom. Ja, og så chatten, selvfølgelig! Vi har hatt noen trivelige stunder der også! Lykke til med oppgaven! Hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #5 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg bruker KG som morsomt tidsfordriv og nyttig hobby. Jeg gleder meg over å få svar på ting jeg lurer på, og jeg elsker å lese det andre skriver. Jeg har ikke vært mye på chatten. De gangene det har skjedd har jeg alltid gått beriket ut derfra. (Takk Silje og Usikker!) Jeg bruker KG forumet som det det er- et sted å treffe cyber venner og utveksle meninger og erfaringer! Linkene er fine de, dem brukte jeg mest i begynnelsen, før jeg oppdaga forumet Nå er jeg innom helst flere ganger daglig. Avhengig, med andre ord 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå