Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest elin25
Skrevet

ja. tenk hvordan jeg følte meg.

jeg ville vente litt med sex. dette var han klar over. han var fra dag en klar over at jeg ikke skulle inn i et sex-forhold.

derfor ville jeg heller ikke ha sex med han før jeg visste om han hadde intensjoner med dette.

vi snakket så om dette og vi hadde sex.

jeg finner så ut at han stadig vekk møter en annen jente. hun vet også om meg.

bor på et lite sted så folk finner ut ting fort.

etter sexen blir han fraværende og rar i oppførselen. kort fortalt. jeg ble dumpet etter sex.

dette var pinlig men jeg er så forbanna. forbanna på at en person kan gjøre sånt i mot et annet menneske.

jeg har ingen følelser for han. jeg har en kjæreste nå og vi har fortsatt som venner etter dette. jeg gadd ikke å krangle med han, for han var ikke verdt det for meg sånn sett. han sa bare at han plutselig ikke var klar for et forhold.

mulig jeg ikke var bra nok for han? jeg fikk meg en knekk på selvtilliten selv om jeg klarer å tenke at det er han som har et problem.

nå ser jeg at han leker med denne jenta som han gjorde med meg.

jeg sa i fra til han at han likte å ride på to hester. også ba jeg han være snill med henne. han sa så at han ikke var slem. jeg sa jo.

jeg føler nå. har jeg grunn til å ha dårlig samvittighet som kalte han slem?

for for meg var han slem. og jeg lurer på: har jeg noe med å blande meg inn i deres "liv" når jeg ser hvordan hun blir lurt, akkurat som meg.

alle ser det og alle vet det. ingen sier noe. jeg sier ingenting heller.

tør ikke... hun forstår ikke. akkurat som jeg ikke gjorde.

han sier han ikke liker henne. han sier de bare er venner. men jeg vet at hun liker han, og jeg har seriøst sympati med henne. for hun blir lurt som alle andre... derfor irriterer han meg sånn. skal folk få holde på sånn?

faen for en dust. hvem dumper en jente etter sex når han vet at sex er forpliktende?

hvem dumper noen etter sex i det hele tatt?

jeg er bare så sjokkert over hva folk kan gjøre.

hva ville dere sagt og gjort til en slik person i en sånn situasjon?

sorry for et rotete innlegg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.

Denne typen må være tilbakestående. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ikke ville så måtte det jo ha vært voldtekt? Syns det er et viktigere aspekt enn at han ikke ville ha deg etterpå.

Skrevet
faen for en dust. hvem dumper en jente etter sex når han vet at sex er forpliktende?

hvem dumper noen etter sex i det hele tatt?

jeg er bare så sjokkert over hva folk kan gjøre.

hva ville dere sagt og gjort til en slik person i en sånn situasjon?

sorry for et rotete innlegg.

Unnskyld, men er du virkelig 25 år?

Sex er ikke forpliktende, like lite som å spise en sjokolade er det. Apropos det å dumpe noen etter sex, det har jeg, og sikkert flere med meg, gjort, uten at det gjør verken meg eller andre til en dårlig person.

Er du sikker på at du er over fyren? Innlegget ditt tyder på at du kanskje ikke er det, det var mye bitterhet og sårede følelser, men det er jo bare hva jeg syns. Dessuten hadde du vel sex med ham frvillig, og at det ble slutt etterpå er kanskje dumt, men noe du må forholde deg til...

Har du forresten hørt "Paradise by the dashboard light" med Meatloaf? Hør den - og tenk på om et er slik du ville hatt det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ettersom at du hadde sagt tydelig at du ville mer enn bare å ha sex, så er han en dust som bare stakk etter å ha fått seg. Jeg kjenner til en som opplevde nettopp det samme som deg. Hun ville vente, da hun følte seg klar for sex hadde de sex for så at han skulle forsvinne. Råtna mannfolk.

Hvis en fyr kun er ute etter pulings får han finne seg en dame som er ute etter de samme så slipper ingen å sitte såret tilbake. Du sier du har nye kjæreste, kose deg med han og prøv å glem han andre.

Skrevet
Unnskyld, men er du virkelig 25 år?

Sex er ikke forpliktende, like lite som å spise en sjokolade er det. Apropos det å dumpe noen etter sex, det har jeg, og sikkert flere med meg, gjort, uten at det gjør verken meg eller andre til en dårlig person.

Er du sikker på at du er over fyren? Innlegget ditt tyder på at du kanskje ikke er det, det var mye bitterhet og sårede følelser, men det er jo bare hva jeg syns. Dessuten hadde du vel sex med ham frvillig, og at det ble slutt etterpå er kanskje dumt, men noe du må forholde deg til...

Har du forresten hørt "Paradise by the dashboard light" med Meatloaf? Hør den - og tenk på om et er slik du ville hatt det.

Du har virkelig misforstått noe vesentlig, respekt for andre mennesker er en god greie;)

play fair er viktig og nødvendig i en verden som dette.

Gjest elin25
Skrevet
Ettersom at du hadde sagt tydelig at du ville mer enn bare å ha sex, så er han en dust som bare stakk etter å ha fått seg. Jeg kjenner til en som opplevde nettopp det samme som deg. Hun ville vente, da hun følte seg klar for sex hadde de sex for så at han skulle forsvinne. Råtna mannfolk.

Hvis en fyr kun er ute etter pulings får han finne seg en dame som er ute etter de samme så slipper ingen å sitte såret tilbake. Du sier du har nye kjæreste, kose deg med han og prøv å glem han andre.

ja det er det jeg også mener. og han vet at jeg ville vente og ventet med meg.

jeg sa klart i fra og han kan fint finne seg en annen å ha sex med.

er helt klart over han. men vi er venner og jeg lurer på om jeg gidder å omgåes en sånn person som er så avstumpa. man gjør jo ikke sånt i vår alder?

jeg koser meg masse med kjære min så det er ikke det.

jeg syns bare det er synd at slike idioter får gå fritt vilt.

Linus: jeg hører ikke på meatloaf, og resten er jeg uenig i men føler ikke for å kommentere det nærmere. takk for innspill uansett :)

Gjest elin25
Skrevet
Du har virkelig misforstått noe vesentlig, respekt for andre mennesker er en god greie;)

Tror linus kødder. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo dette vi gutter liker og gjøre, dessuten er dere bare en bruks gjenstand i denne verden for oss gutter...bruk og kast, det liker vi. ;)

Skrevet
Det er jo dette vi gutter liker og gjøre, dessuten er dere bare en bruks gjenstand i denne verden for oss gutter...bruk og kast, det liker vi. ;)

:klappe:

du er helten min, kan jeg få ta på deg?..

Skrevet

Det kan jo være han dumpa henne fordi han syntes de ikke passer sammen seksuelt, og at det er viktig for han.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det kan jo være han dumpa henne fordi han syntes de ikke passer sammen seksuelt, og at det er viktig for han.

Det kan hende, men det er vel ikke alle som har perfekt sex med en gang uansett?

Gjest The Player
Skrevet

Jaja !

Du ønsker ikke sex, men har det likevel. Nå angrer du for du vet det er ingenting som kan få deg avpult igjen.

Dette må du ha med deg for alltid. Derfor får du se på det som en svært dyrkjøpt erfaring. Du ble pratet rett i seng av en player, du ble brukt som sexleketøy en kort stund. Han ville "prøve" deg, ikke noe annet. Han ville ha hatt deg som en erobring. Disse gutta samler erobringer som troféjegere samler trofè. Du ble en til på lista hans.

Det er hardt å høre sannheten, men for å unngå å havne i denne situasjonen må du faktisk si nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig...han høres helt tilbakestående ut...Hvor gammel er han forresten? Jeg synes det er veldig dårlig gjort av han å oppføre seg slik. Du var ærlig på at du ville vite at forholdet var seriøst før dere hadde sex, men han respekterte ikke dette. Han ga en god gammeldags faen. Han tok det han ville ha, og ferdig med det.

Du får trøste deg med at det tilslutt faller tilbake til ham selv. Du skriver at du bor på et lite sted. Det kommer til å ryktes hvordan han holder på og de eneste damene han kommer til å dra da er de som er like håpløse som han selv!

Og da kan du lene deg godt tilbake i armkroken til din nye kjæreste og le rått når han sitter der gammel ensom og forlatt og tanker på alle sine muligheter han har misbrukt!

God påske!

Skrevet

Signerer denne!

Skrevet

Respekt for andre mennesker, ja. Å holde sammen med noen fordi man og ikke fordi man vil vitner om respekt! :ironi:

Tror linus kødder.  :ler:

Linus kødder ikke.

Gjest Gjest
Skrevet
Respekt for andre mennesker, ja. Å holde sammen med noen fordi man og ikke fordi man vil vitner om respekt! :ironi:

Linus kødder ikke.

haaaloooooo, er du helt blåst eller-play fair sier eg jo, dette var ikke fair det var drittsekkfakter-og det er det ingen som liker-eller??

Gjest Gjest
Skrevet
Jaja !

Du ønsker ikke sex, men har det likevel. Nå angrer du for du vet det er ingenting som kan få deg avpult igjen.

Dette må du ha med deg for alltid. Derfor får du se på det som en svært dyrkjøpt erfaring. Du ble pratet rett i seng av en player, du ble brukt som sexleketøy en kort stund. Han ville "prøve" deg, ikke noe annet. Han ville ha hatt deg som en erobring. Disse gutta samler erobringer som troféjegere samler trofè. Du ble en til på lista hans.

Det er hardt å høre sannheten, men for å unngå å havne i denne situasjonen må du faktisk si nei.

Dette høres ut som om det kunne kommet rett ut av munnen på Valentino! :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet
Dette høres ut som om det kunne kommet rett ut av munnen på Valentino!  :overrasket:

Kanskje det er ham, under cover? :ler:

Gjest cassia
Skrevet
Du ønsker ikke sex, men har det likevel.

Så vidt jeg forsto ønsket hun sex, så lenge han også var interessert i et forhold.

Nå angrer du for du vet det er ingenting som kan få deg avpult igjen.

Dette må du ha med deg for alltid. Derfor får du se på det som en svært dyrkjøpt erfaring.

"Avpult" og "avpult". Det hender at folk trår feil, jeg vil tro at det er svært mange som har hatt sex som de angrer på i ettertid. Det er vel ingen katastrofe? Det føles sikkert fælt der og da, men så går man videre, lærer av det, og forhåpentligvis skjer det ikke igjen.

Det er jeg uenig i. Man trenger ikke å si nei til sex resten av livet for å unngå å havne i en slik situasjon. Det man heller bør gjøre er å forsøke å gjennomskue enkelte typer menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...