Gå til innhold

Svarte filleryer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne slike? Føler jeg har lett overalt, men har ikke sett snurten av de. Funnet noen få, men bare i mange forskjellige grelle farger som er rotet sammen og ikke passer til noe som helst. Virker nesten som de har gått ut av handel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke finner noen, kunne du jo prøve å farge noen svarte istedet. Men da trenger du nok en del fargemiddel.

Skrevet

Jeg mener at jeg så svarte filleryer hos Interiørland her for ikke så lenge siden. Ring og spør for jeg mener de skal ha en type norskproduserte ensfargede ryer som finnes i mange forskjellige farger.

Black Design har også "filleryer" vevd av skinn i svart. Du finner dem ved å klikke på "tekstiler" og "skinntepper" nederst til venstre i menyen.

Skrevet

Har og tenkt på å farge, men som du sa Succubus, det må nok kjeeempemasse farge til..

Leo, tusen takk for flott tips! De fra Black Design var akkurat slike jeg hadde tenkt meg. :)

Skrevet

Jeg synes de er kjempefine og har allerede en i brunt! Har tenkt å kjøpe en svart også når jeg bare får somlet meg dit. Litt mer "spenstige" enn vanlige filleryer og praktisk å slippe frynsene!

Skrevet

Er de slitestekre da? Og hvordan er de å holde rene? :)

Skrevet
Er de slitestekre da? Og hvordan er de å holde rene? :)

Hvor slitesterke de er vet jeg ikke siden den jeg har er plassert på et lite traffikert sted og ikke har ligget der så lenge. Nå har jeg imidlertid hund som har brukt den å ligge på og skitt og hår lar seg enkelt riste ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...