Gjest Pax Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg har en vivel i bakhodet som irriterer meg sånn. (Nå er det sikkert noen som lurer på hva en virvel er, så jeg har slått opp i ordbok.no for dere: "punkt på hodet der håret deler seg til alle sider; håret på dette punktet ha en v- i håret") Den synes når jeg har håret løst, i hestehale og oppsatt. Alltid, altså. Synes ikke så mye med nyvasket hår, men jeg vasker ikke håret hver dag pga slitasje. Har prøvd å legge hår over den med både spenner og skum, men det funker ikke. Noen tips for å skjule denne virvelen? Har tenkt litt på hair extension akkurat i virvelområdet, kan det være noe?
Gjest ElCaramba Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hvis det er noen trøst å vite, vi er iallefall to om det. Vi får fortsette som vi har gjort til nå, og hente hår ala Trump for å kamuflere Ville ikke tatt extension der, da ender vi opp med en bar flekk også. Har hatt det flere ganger i håret gjennom årenes løp (har mange frisørvenninner) og oppdaget etterhvert at problemet gikk fra å være en virvel til en virvel av tynt hår med en bar flekk inni. Det så skikkelig artig ut. Hallais Vi får leve med virveln og heller bli eksperter på combovers!
Gjest Pax Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Hvordan pleier du å gjøre det med "hentehår", da?
Gjest Pax Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Det enkleste er vel å klippe det helt kort. ← Det har jeg og gjort, for noen år siden. Da hadde jeg så kort hår at jeg ikke trengte å gre det engang, og det var jo egentlig ganske greit, særlig om morningen. Men jeg trives best med langt hår.
Gjest ElCaramba Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Noen ganger legger jeg meg med nyvasket hår på kvelden, etter å ha gredd håret den veien jeg vil. Gjerne overdrevent mye hår til ene sida. Da ligger det ofte slik jeg vil når jeg står opp, for da har det tørket i posisjon. (Har ren tørr håndduk på puta så ikke puta blir fuktig, og at håret tørker fortere.) Jeg ligger ganske rolig på nettene så det funker. Ellers når jeg skal style det på dagene tuperer jeg håret på en av sidene omkring, og fikserer det i posisjon med hårspray. Viktig å spraye røttene, ikke bare i håret som "ligger over". (Da legger det seg bare tilbake igjen.) Et siste tips er å føne håret oppned, helt tørt. Og endre side på sideskillen (hvis du har det). Spray fra røttene og tilslutt fikserer du alt med lett spray over hele hodet. Vet ikke helt om du har virvelen midt på bak,eller på en av sidene. Jeg har min midt bak oppe i krona. Har ganske tynt fint hår, så det lystrer stylingprodukter til en viss grad. Håper du får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå