Gjest Tweek Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg har lest artikklene og syntes så synd på dem som har mistet hjemmene sine og de som har mistet veninne/datter.. Brannen var jo heftig, og jeg blir rørt når jeg ser bildet av samboerparet som står uten sko på bakken og griner etter de har mistet alt... Det hele er tragisk og merker jeg blir lei meg når jeg leser om det
IsaCathrine Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Har farmor og farfar som bor i Holmestrand og var på besøk der i går. Pappa sa i bilen på vei til at det hadde vært brann der.. Og når vi kom til byen så vi jo det. Leste på tekstTV hjemme hos farmor og farfar at en kvinne var savnet. Uff, tragiske greier!
minienthe Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 hadde brannen spredd seg til nabobygget så kunne jeg mistet broren min...
eeeh... Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 en veldig tragisk brann som kunne tatt flere liv. fikk hjertet opp i halsen da jeg leste at den savnede var ei 20 år gammel jente fra Horten. er tante til ei på 20 år netopp fra Horten. føler med jentas familie og venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå