Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bush-administrasjonen når stadig nye høyder av idiotiliberalisme. Bra dom. Så får vi håpe EPA faktisk regulerer utslippene.

Jeg visste faktisk ikke at det var så ille! Ikke rart USA ikke kunne skrive under Kyoto-avtalen når de har en så passiv holdning til å regulering av klimagassutslipp.

Skrevet
Spørst om ikke det i frihetens land bil bli noen som får sparken.

Kan vi ikke få ødelegge jorden i fred?

Greit nok at USA forurenser, men USA er vitterlig ikke det eneste problemet. Kina er på god vei til å ta igjen USA på det området.

USA hatet når nye høyder skjønner jeg?

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

dobbel

Endret av Corto Maltese
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

å kritisere er ikke det samme som og hate....men og støtte USA blint som det virker som du gjør er også helt idiotisk. USA er verken perfekt eller elendig det er som alle land det har sine feil og fordeler

Endret av Corto Maltese
Skrevet
Greit nok at USA forurenser, men USA er vitterlig ikke det eneste problemet. Kina er på god vei til å ta igjen USA på det området.

Og kommer til å bli så mye værre

Hadde du forventet noe annet av anti USA radarparet;)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

kanskje det er på tide at du lærer deg forskjellen på og kritisere og hate

Skrevet

At Kina faktisk følger USAs (gode) eksempel er neppe noen formidlende omstendighet.

Skrevet

Vi er nok flere enn to med åpne åyne her inne, talin.

Og ja jeg er antiamerikansk, lite "Typisk amerikansk" forbinder jeg med noe positivt.

Skrevet

Dette har lite å gjøre med å være anti-amerikansk.

Spørsmålet er interessant i et statsvitenskapelig perspektiv, hva har staten rett til å regulere. Men dere som synes dette er kjedelig og vil forflate debatten til "all kritikk av USA betyr at man hater USA" kan jo gjerne fortsette på det nivået.

Skrevet
Vi er nok flere enn to med åpne åyne her inne, talin.

Og ja jeg er antiamerikansk, lite "Typisk amerikansk" forbinder jeg med noe positivt.

Men det betyr ikke at jeg hater amerikanere, men miljøpolitikken deres de siste 150 år ca. har vært hodestups, (og noen snakker om Kina, hvor lenge har de vært storutslippere?) og med all den vitenskap og konklusjoner av hva slags konsekvenser deres nåvørende politikk kan føre til videre, bør de jaggu meg ta for en gangs skyld en avgjørelse som Wall Street ikke nødvendigvis vil bli begeistret for.

Kapitalismen Bush-regimet fører er så kynisk at selv 11/9 2001 åpnet de Wall Street selv om New York luften var stinn av støv Juntaen visste kunne være livsfarlig. Heia.

Skrevet
men miljøpolitikken deres de siste 150 år ca. har vært hodestups,

Som har vært den samme miljø politikken som har vert ført av resten Europa. Noen bør faktisk sette seg ned å lese opp litt på hvilke miljøtiltak som har vært ført ifra Amerikansk side.

(og noen snakker om Kina, hvor lenge har de vært storutslippere?)

Siden lenge før 1776.

og med all den vitenskap og konklusjoner av hva slags konsekvenser deres nåvørende politikk kan føre til videre, bør de jaggu meg ta for en gangs skyld en avgjørelse som Wall Street ikke nødvendigvis vil bli begeistret for.

Som skjer hele tiden.

Kapitalismen Bush-regimet fører er så kynisk at selv 11/9 2001 åpnet de Wall Street selv om New York luften var stinn av støv Juntaen visste kunne være livsfarlig. Heia.

Børsen åpent ikke før 17.09.2001.

Skrevet
Men dere som synes dette er kjedelig og vil forflate debatten til "all kritikk av USA betyr at man hater USA" kan jo gjerne fortsette på det nivået.

Debatten blir forflattet når man påpeker feil i "argumentene" til en bruker. Som så blir besvart med att man er en Bushite. Det er slike ting som forflater debatten.

Skrevet (endret)

Dersom det med børsen er riktig så har jeg lest på sider som demoniserer USA mer en sannheten er, og det er helt unødvendig, sannheten er mer en nok.

Du er kanskje tilfreds med USAs manglende miljøpolitikk talin.

(Siterknappen virker ikke igjen.)

Endret av mr. louis
Skrevet
Du er kanskje tilfreds med USAs manglende miljøpolitikk talin.

Samme gamle leksen, igjen.

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Siden lenge før 1776.

jeg burde si noe til dette. Men siden du ignorerer meg så lar jeg være

Skrevet
Og rapporten gir et mye mer nyansert bilde.

Mener du det jeg refererer til ikke er så viktig, eller er det tatt ut av sin sammenheng muligens.

Det refereres fra raporten, lik det eller ei.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

du må nok bare innse mr.louis at talin nekter og godta at USA ikke er et perfekt land

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...