Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Jepp nå er det påske og jeg sitter alene. Alle reiser bort.

Bor i leilighetsbygg med 8 leiligheter og 3 firmaer, men det er bare meg og ei gammal lesbe som aldri går ut igjen. Det er skikkelig tomt her, og sambo reiste i dag og kommer om halvanne uke. Da kommer også de andre som bor her tilbake. Eneste sosiale er at jeg på jobbe alle påskekveldene..

Dette blir ei rar påske. Men på en annen siden blir det litt deilig å være alene, jeg tror jeg trenger det. Jeg kan å spille så høy musikk jeg bare vil midt på natta uten at noen klager for det er jo ingen her :sjarmor:

Det blir rart å legge seg i en helt tom seng uten en samboer som vil kose og en seng som er like tom når jeg våkner.. Men for et perfekt tidspunkt å breie seg over hele senga, og nå skal jeg sove ytterst hver eneste natt, hehe. hmmmmm :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da uff da.

Sender deg en påske-klem jeg. :klem:

Er ikke alltid greit å være alene. Men nå er jo påska ferdig på mandag da. Det er jo ikke så alt alt for lenge til. Ikke noen som er hjemme altså som du kan gå å ta en kaffe med eller noe? Du bor dessverre for langt vekk til at jeg kan møte deg :ler:

Håper du får det litt fint like vel

Gjest Tweek
Skrevet

Men mandag er jo en uke til, men ingen kommer før onsdag uansett..

Dette er ufordelene med å bo i studentleiligheter..

Påske klem til deg også :klem:

Skrevet

Sånn hadde jeg det i jula. Det var greit, men egentlig litt trist :grine:

Påska er heldivis ikke så familie samlende som jula da.

Dessuten så er våren her og som sagt man får godt betalt på helligdager :)

Jobber innen helsevesenet tenker jeg??

Lykke til og god påske :)

Gjest Tweek
Skrevet
Sånn hadde jeg det i jula. Det var greit, men egentlig litt trist :grine:

Påska er heldivis ikke så familie samlende som jula da.

Dessuten så er våren her og som sagt man får godt betalt på helligdager :)

Jobber innen helsevesenet tenker jeg??

Lykke til og god påske :)

Ja, det er verre med jul..

Men jeg har litt jeg kan gjøre, som å lage ferdig invitasjonene til en konfirmasjon, trene, vårrengjøring" og jobbe litt med skole. Men jeg får jo ikke gjort noe av det :forvirret:

Ja våren er deilig, og det er meldt fint vær fremover også :-D

Jeg har bare jobbet en dag i romjula som er den mest hellige dagen jeg har jobbet, men kan ikke huske jeg fikk noe tillegg da.. Jeg må nesten spørre om jeg får det, må jo det.

Jeg jobber som kokk/servitør :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Du får se på alle fordelene ved. Som du sier du har hele sengen for deg selv - kan ligge å sove på tvers på midten feks. :sjarmor:

Såvidt jeg vet så har du vel krav på tilegg nå i påsken.

Gjest Tweek
Skrevet
Du får se på alle fordelene ved. Som du sier du har hele sengen for deg selv - kan ligge å sove på tvers på midten feks.  :sjarmor:

Såvidt jeg vet så har du vel krav på tilegg nå i påsken.

Ja, vet må jo se positivt i det. VI har vært sammen siden januar 2006 og det meste vi har vært borte fram hverandre er 2 dager for da var han på klassetur :ler: Tror litt tid fra hverandre er bare godt. Å jeg kan styre og dille her hjemme, og slipper og føle meg teit om jeg er hjemme 3 dager i strekk :ler:

Jeg må spørre i morgen om tillegg, men har de lov til å ikke gi helligdagstillegg selv om det er helligdag?

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Ja, vet må jo se positivt i det. VI har vært sammen siden januar 2006 og det meste vi har vært borte fram hverandre er 2 dager for da var han på klassetur :ler: Tror litt tid fra hverandre er bare godt. Å jeg kan styre og dille her hjemme, og slipper og føle meg teit om jeg er hjemme 3 dager i strekk :ler:

Jeg må spørre i morgen om tillegg, men har de lov til å ikke gi helligdagstillegg selv om det er helligdag?

Tillegg for arbeid i påsken reguleres av tariffavtalen som du og arbeidsgiver er omfattet av. Hvis du er organisert kan du gå inn på nettsiden til organisasjonen din, og finne ut hvilken avtale dere har.

Gjest Tweek
Skrevet

I arbeidskontrakten står det: Ved ansettelse er den ordinære timelønn kr ..... i tillegg kommer kvelds-, natte- og helgetillegg.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jepp. Også blir dere som nyforelsket når han kommer hjem igjen. :)

Samboeren min kommmer snart hjem - eller om en uke ca - han har vært avgårde og jobbet en måned. Tror du vi er noe særlig nyforelsket da eller? :sjarmor: Det er det beste med å være fra hverandre det.

Gjest Tweek
Skrevet

Det var lenge da! Da blir det bra å få han hjem igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...