Gjest Coolaid Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hei, hei, alle ihop! Jeg lurer på hvor man kan komme i kontakt med andre som har eller har hatt angst og/eller depresjon. Jeg har veldig lyst å bli kjent med andre med samme problemer. Ikke sånn at man skal trekker hverandre så mye opp eller ned, men kjekt å kunne prate også om "det"... Tenkte hovedsaklig på å maile litt eller chatte en gang i blandt. Så er det noen gutter/jenter/menn/kvinner som har lyst å bli kjent, eller kanskje noen vet om et nettsted hvor man kan bli kjent? Litt ensomt i blandt å holde ting mest for seg selv vettu:) Hilsen hyggelig (bade)kar på 31.
aline Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 angstringen? tror de har nettsiden www.angstringe.no om de har avdeling der du bor, kan du gå på åpent hus eller du kan melde deg på gruppe. jg går i gruppe, angstringgruppe, med helt vanlige mennesker som sliter i forskjellig grad av angst, det er veldig godt å prate med andre som har det samme og som faktisk skjønner hvordan det er. Vi har en gang i uka, men det er opp til gruppa.
Ambi Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Hei Jeg vet om et sted: http://www.aldri-alene.com/ ..var i forumet der en stund, men etter min mening ble det vel egosentrisk, sutrete og mye negativt fokus. Veeldig dårlige folk, om du skjønner. I hvertfall for en som "bare" lider av litt panikkangst, eksistensiell angst og andre "lettere" nevroser Lykke til! Ambi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå