Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor et sted der vi ikke har OBS.

Rett over påske skal jeg til et sted som har OBS. Så jeg lurer på om OBS selger Bergansklær. Jeg er ute etter Stranda Lady jakke - så hvis de selger den på OBS kan jeg vente til over påske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bor et sted der vi ikke har OBS.

Rett over påske skal jeg til et sted som har OBS. Så jeg lurer på om OBS selger Bergansklær. Jeg er ute etter Stranda Lady jakke - så hvis de selger den på OBS kan jeg vente til over påske.

Jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at det er lite utvalg i Bergansklær på denne tiden av året. Jeg skulle kjøpe Bergansjakke for et par uker siden og betjeningen i butikken sa at de ikke får inn noe særlig fra Bergans før til høsten.

Skrevet
betjeningen i butikken sa at de ikke får inn noe særlig fra Bergans før til høsten.

Dette var en nyttig opplysning - da skal jeg heller vente til høsten. Kanskje kommer det da noen nye modeller (og farger jeg liker bedre)

Skrevet

Til høsten kommer det en bergansjakke (allværs) i helt brunt. Kjempefin!

Skrevet
Til høsten kommer det en bergansjakke (allværs) i helt brunt. Kjempefin!

Hvor finner du jakkene som kommer?????

Det hadde jo vært artig å sett hvordan de ser ut :ironi::ironi::ironi:

Skrevet
Prøv www.bergans.no ;)

:sjenert::sjenert: har prøvd å se her, men finner ikke noe om kommende modeller :sjenert:

Skrevet

Ja det er jammen ikke lett å fa tak i bergansjakker nå, jeg har kikkert over alt og det er bare "rester" igjen. måtte vente til høsten ja :forvirret:

Skrevet

Butikkene selger ut vinterjakker nå (noen på tilbud), og tar ikke inn nye før til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...