Gå til innhold

Mens i 11 dager nå..

Anbefalte innlegg

Gjest Jente27
Skrevet

Hei, jeg har hatt mens i 11 dager nå, og har aldri vært med på noe lignende. Har født for ca 7 måneder siden. Før fødselen hadde jeg veldig lite blødninger som varte i ca 3 dager. De to siste gangene har blødningene vart lenge. Nå er jeg altså i 11 dagen og det ser ikke ut som det har tenkt å stoppe :( . Noen som har noen erfaringer rundt dette? Lurer på om dette er normalt eller om jeg kanskje burde ta kontakt med legen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kitten
Skrevet

Jeg ville hvertfall ringt til legen og spurt! Gjør det imorgen, kan hende det er noe som kan hjelpe blødningen å slutte. Hørtes uendelig lenge ut...

Mensturasjonen kan jo bli litt rar etter en fødsel, men dette var litt lenge tror jeg? Jeg har aldri født, men har blødd i opptil 8 dager.

Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer an på hva som er normalt for deg. Selv har jeg standard mens på 10-12 dager.

Det er klart at det ikke er bra å miste for mye blod, så hvis du opplever dette som plagsomt, så ville jeg ha ringt legen.

Skrevet

Har du nylig begynt på p-piller igjen? Hver gang jeg begynner på det (har hatt en liten pause men nå er jeg på igjen) har jeg hatt mensen en mnd. av gangen. Arg!!

Gjest Gjest
Skrevet
Har du nylig begynt på p-piller igjen? Hver gang jeg begynner på det (har hatt en liten pause men nå er jeg på igjen) har jeg hatt mensen en mnd. av gangen. Arg!!

Nei, eller jeg gikk i to eller tre mnd. Så sluttet jeg igjen. Har vært uten piller i ca to eller tre måneder nå... Tidligere hadde jeg kun mens i toppen 3 dager :(

Skrevet

sist måned hadde jeg mensen i 22 dager. har alltid bare hatt d i 4 dager ca, men jeg lot det bare gå sin gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...