Gjest Osloboy Skrevet 28. februar 2003 #1 Del Skrevet 28. februar 2003 Leste tidl innlegg om analsex. Jeg er en mann som elsker analsex, må ha det, bare måååå ha det....... For et år siden traff jeg min nåværende samboer, og hun hadde ikke prøvd det før. Vi diskuterte det, og etter en stund gikk hun med på å prøve. Problemet nå er at hun foretrekker faktisk å bli tatt bak.Hun får kjempeorgasmer av det."Vanlig"sex må jeg nesten grine meg til......... Klager vel egentlig ikke, men hva skal jeg gjøre??? Bare høste av det jeg har sådd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. februar 2003 #2 Del Skrevet 28. februar 2003 ... og så var helgen i gang på KG... GOD HELG, DA DERE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. februar 2003 #3 Del Skrevet 28. februar 2003 ... og så var helgen i gang på KG... GOD HELG, DA DERE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. februar 2003 #4 Del Skrevet 28. februar 2003 må ha det, bare måååå ha det....... Er ikke dette slagordet til Tine Melk? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. februar 2003 #5 Del Skrevet 28. februar 2003 Kan ikke se problemet dersom dere ikke ønsker barn akkurat nå da........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. februar 2003 #6 Del Skrevet 28. februar 2003 som man reder, ligger man... (eller hva det nå heter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JustSayIt Skrevet 28. februar 2003 #7 Del Skrevet 28. februar 2003 Du skriver at du bare måååå ha det - Og nå får du jo det så mye du ønsker. Hva i huleste er problemet ? Du høres ut som ei dame. Det er de som først bare måååå ha det - Og når de så får det - Vel - Så ville de egentlig ikke ha det likevel... Okey - Kvinner er ikke slik, men du avslører kanskje noe av analsex'ens mysterium. Hvorfor så mange har lyst/vil prøve det, men om du kan få det så mye du vil - Vel - Så er det ikke så gøy likevel. Jeg synes at det deilige med analsex er at det er litt grovt, litt skittent, ikke helt vanlig samtidig som man får utforsket følelser i kroppen man ikke får kjent så mye på ved "vanlig sex". Om analsex ble like vanlig og sosialt akseptert som - ja - gå på kino. Om det ble noe man snakket om i butikken sammen med venner, noe man sa til foreldre - Da ville det ikke være like spennende og opphissende lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2003 #8 Del Skrevet 1. mars 2003 Tror nok mange menn liker analsex fordi d r litt skittent og forbudt. Snedig med tanke på den homofobien de også gir slik uttrykk for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå