Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen flere som har det sånn? Har en ny jeg holder på med nå og det er ganske annerledes enn det jeg har vært borti før. Han tar mye mer kontroll og jeg liker det egentlig :)

Ble litt overrasket første gangen har slo i ansiktet da. Men syns egentlig det er ganske opphissende. Har ikke vendt meg så mye til det med kvelningen enda, men er vel mest fordi jeg ikke føler meg helt trygg der.

Han liker også å presse den langt ned i halsen og tenner på at jeg brekker meg. Hehe.. Har lært meg opp en del så får den helt inn nå, og den er over gjennomsnittet for å si det sånn!

Bare lurer litt på hvor normalt det er? Ikke at det spiller noen rolle, for jeg liker sånn jeg har det nå :)

Men litt artig å høre bare =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Maksprell
Skrevet

Nå har ikke jeg verdens største vennegjeng og ikke har jeg den lengste partnerlista men jeg har ingen erfaringer med det du forteller og har heller ikke hørt noen av mine bekjente fortalt om slike erfaringer. Så for min del så er det uvanlig vil jeg si.

Gjest StockDama
Skrevet

har hørt om det, og vil ikke påstå det er så veldig uvanlig... kos deg med det du. (bare vær litt forsiktig så du ikke får en brukket nese ellerno =D)

Skrevet

Jeg ække noe særlig inne i å slå, men kvelning -- breath control -- er da riktig så interessant med en man stoler helt på. :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har hørt om det, og ser ikke noe galt i det. Men kvelingen var litt ekstrem syntes jeg :sjenert:

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Kjæresten min slår meg på rumpa. Jeg liker det.

Han har aldri slått meg i trynet, og det tror jeg ikke at jeg hadde likt. Det hadde på en måte blitt annerledes. Kveling er heller ikke noe for meg...

Men hver sin smak. :sjarmor: Rrrrr

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Normalt, unormalt, spiller det noen rolle så lenge dere liker det? Men jeg synes dere skal vente med breath control , siden du sier du ikke føler deg helt trygg på det, og trygghet er alfa og omega.

Gjest Elfrida
Skrevet

Kveling må da være kjempefarlig, samme hvor mye man stoler på hverandre?

Skrevet

Tja, normalt er det jo, for folk som tenner på sånt. Har selv vært med en fyr som var likedan, og jeg elsket det. Men vi visste begge om våre "preferanser" før vi prøvde det (begge var interessert i bdsm), og jeg var jo noebnlunde forberedt. Det jeg reagerer på er rett og slett at du ikke var så forberedt på det... Før man slår noen, og ikke minst tar kvelertak, bør man VIRKELIG ha snakket om det på forhånd. Kanskje dere har gjort det? For det er veldig veldig viktig. Dere må kjenne hverandre godt, og du må være trygg på at han gir seg på flekken hvis du plutselig misliker det (det kan skje at du plutselig får panikk og vil at han skal slutte - klarer han å tolke tegnene dine da?=.

Så ja, normalt er det, men det aller mest normale er at man snakker om det i tillegg, og prøver det ut litt forsiktig. Men hvis dere har kommunikasjonen i orden er det jo bare å nyte det - så lenge han vet hva han gjør angående kvelningen... Det er ikke bare å ta kvelertak og tro at det går bra så lenge man stopper i tide, kvelertak er livsfarlig, og du _må_ vite hva du gjør når du skal ta kvelertak på noen.

Skrevet

Så lenge dette er noe begge liker å tenner på så spiller det vel liten rolle hvor "vanlig" det er?

Men....

Når det gjelder det å ta kvelertak må dere ta en grundig prat. Det må gjøres kun under "kontrollerte " forhold, det er IKKE greia å leke seg med når man f.eks kommer hjem etter en fuktig kveld på byn.

Skrevet (endret)

Ikke unormalt. Men pass på sikkerheten, han må passe på under kvelningen så du ikke får for lite oksygen og ikke holder på for lenge (blir du svimmel har det gått for lang tid uten pause, og endrer du farge i ansiktet er det full stopp).

Pluss: han bør være veldig forsiktig med å slå deg i ansiktet! Det er så lite som skal til for å skade noe der, som øyne, nese, ørene, etc. Slag i ansiktet anbefales rett og slett ikke (vær i alle fall SVÆRT forsiktig).

Ja, jeg er ganske var på sikkerhet, men det er mye som kan gå galt om man ikke er forsiktig og vet hva man driver med.

Det du holder på med heter BDSM (Bondage, Discipline, Dominant, Submissive, Sadism, Masochism), anslagene på hvor mange som driver med det varierer med 5% til 30%, mange holder seg på rundt 10% (tror nok det er mange som leker med smerte og dominans/underkastelse uten å tenke over det).

Det finnes massevis av bøker om emnet, men en god anbefaling er 'SM 101' av Jay Wiseman , de pleier å ha den på en del online bokhandlere. Tror både du og typen kan ha godt av å undersøke litt.

edit: skriveleif

Endret av Liskat
Skrevet

Jeg synes det virker unormalt og helt f sinnsykt å slå og kvele på den måten :forvirret:

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg vet at det praktiseres, men jeg kjenner ingen som innrømmer at de gjør det og jeg har heller aldri gjort det selv/blitt "utsatt" for det

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hallo?

Er det noen hjemme?

Når ble det normalt å slå noen? Da mener jeg IKKE klaps på baken :sjarmor: , men å slå noen i ansiktet.

Det er heller ikke normalt å drive med kvelning. Det kan, som kjent, gå veldig, veldig galt. Man tror man har kontrollen, men ingen av de jeg har hatt sex med, har hatt noe særlig kontroll under orgasmen.

Joda. Det er mange som driver med sm, men dette er noe som fler og fler prøver ut. Nesten som da analsexen ble "oppdaget".

Vær obs på hva dere gjør når dere tøyer grensene, folkens.

Skrevet

Hva som er normalt er vel like forskjellig som smak og behag ellers. For de som tenner på dette er det helt normalt. For de som tenner på wetsex er det normalen. For de som tenner på strømper er det osv osv.......Og det er gjerne slik at det som er oss fremmed eller ikke hører inn i eget tenningsmønster blir også "unormalt".

Gjest valla
Skrevet

Trur du æ e en pusekatt?

Å holde på sånn uten å uten å ha snakket om det på forhånd høres litt dristig ut. Uten grenser å forholde dere til kan det fort bli alt annet enn en herlig opplevelse.

Skrevet

Takk for alle svar =)

Vi hadde ikke snakket noe om det på forhånd nei, og vi har bare treffes noen ganger og er egentlig bare elskere.

Jeg kan godt tenke meg å fortsette med det, men føler at vi bør kommunisere litt mer først. Jeg er ikke redd for å si i fra om det går for langt og stopper det selv om jeg vil.

Det som var første gangen var at vi hadde møttes et par ganger og så skjedde det en liten ting som han blåste opp og hadde ikke så lyst mer. Men så gikk det over og første gangen etter det begynte han å slå og kvele. Ble veldig overrasket da og begynte å tenke på om det kanskje var vondt ment.

Vet at det ikke er det nå og han sier at jeg må si nei om det er noe jeg ikke vil.

Skrevet
Takk for alle svar =)

Vi hadde ikke snakket noe om det på forhånd nei, og vi har bare treffes noen ganger og er egentlig bare elskere.

Jeg kan godt tenke meg å fortsette med det, men føler at vi bør kommunisere litt mer først. Jeg er ikke redd for å si i fra om det går for langt og stopper det selv om jeg vil.

Det som var første gangen var at vi hadde møttes et par ganger og så skjedde det en liten ting som han blåste opp og hadde ikke så lyst mer. Men så gikk det over og første gangen etter det begynte han å slå og kvele. Ble veldig overrasket da og begynte å tenke på om det kanskje var vondt ment.

Vet at det ikke er det nå og han sier at jeg må si nei om det er noe jeg ikke vil.

Problemet er at det er slettes ikke sikkert at du får til å si fra når det går for langt....

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for alle svar =)

For min del hadde alarmbjellen ringt for lenge siden.... :ironi:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Helt normalt. Men kveling kjefter jeg for, for det liker jeg ikke, og da sluttet han med en gang.

Ikke alle som liker litt mer enn A4sex er voldsmenn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...