Gå til innhold

Bruker du klokke

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Et veldig komplisert spørsmål...bruker du klokke ?

da mener jeg på armen

Videoannonse
Annonse
Gjest niomi
Skrevet

Av og til, men da mest som tilbehør til antrekket. For har jo mobilen med alltid! ;)

Gjest Talula
Skrevet (endret)

Bruker alltid armsbåndsur på venstre håndledd. Synes det er mye raskere å bare se på den, enn å skulle finne frem mobilen hver gang. Men det er bare meg da.. :sjenert:

Endret av Talula
Skrevet

Nei, har gitt opp det. Klokkene mine blir enten stjålet eller slutter å virke i løpet av noen få måneder, så det blir for dyrt i lengden.

Skrevet

Neida Talula, det er ikke bare deg :)

Gjest Talula
Skrevet
Neida Talula, det er ikke bare deg :)

Det var bra ;)

Gjest StockDama
Skrevet

til tider, som pynt for det meste,men ikke armur, et gammelt lommeur jeg har arva.

Skrevet (endret)

Av og til. (dvs når jeg finner den)

Endret av Succubus
Skrevet

Ja, blir liksom naken uten. :overrasket:

Skrevet

Nei, det gjør jeg aldri, så jeg forholder meg til sola og andre stjerner pluss jordmagnetisme og sånn forskjellige greier. Bruker bare mobilen når det er overskyet. Jeg forholder meg til tiden slik som mauren gjør, ja, kanskje bortsett fra det med mobilen da :)

Skrevet

Ja, alltid. avhengig av klokken min. Føler meg skikkelig naken uten, og når jeg ikke har den på ser jeg likevel på venstrearma for å se tida...

Gjest Advena
Skrevet

Ja, men ikke når jeg er hjemme eller sover.

Gjest King James
Skrevet
Ja, blir liksom naken uten.  :overrasket:

jeg å....har jeg ikke klokken kan jeg like godt gå uten tøy

Skrevet

Bruker ikke klokke på armen av den enkle grunn at jeg får eksem av den,uansett utgave og material.

Thank heaven for mobil!

Gjest Silmarill
Skrevet
Nei, har gitt opp det. Klokkene mine blir enten stjålet eller slutter å virke i løpet av noen få måneder, så det blir for dyrt i lengden.

Samme her, så jeg svarte NEI! Det er kjempelenge siden jeg brukte klokke faktisk og det fungerer helt greit, bortsett fra at jeg glemmer tida da ;)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har aldri vært noen fan av å ha på klokke, det klør og jeg får helt småpanikk. Har flere fine, men de brukes aldri

Gjest Silmarill
Skrevet
Jeg har aldri vært noen fan av å ha på klokke, det klør og jeg får helt småpanikk. Har flere fine, men de brukes aldri

Jeg også Frysepulver, jeg tåler det faktisk ikke!

Har kraftig nikkelallergi, har allergi mot plast og lær også :tristbla:

Alt jeg går med av krims krams må være absolutt 110% ekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...