Gå til innhold

Mascara med lengde og volum

MBelucci

Anbefalte innlegg

Jeg er pa jakt etter en mascara som gir lengde og volum.Jeg har provd alt fra loreal,maybeline,lacome,chanel.Og jeg finner ikke den som virkelig LOVER lengde og volum.

Noen forslag til hvilken jeg kan kjope....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Max Factor jeg :) Har prøvd 2000 calorie, og den er råbra. Men den er best med kurvet børste da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de få (her inne på KG virker det som), som liker chanel sine mascara, da får jeg både lengde og volum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er veldig individuelt.. jeg har prøvd Masterpiece, og likte den ikke i det hele tatt.

Nå bruker jeg hypnose fra Lancome. Helt grei, men den er ikke like god som den andre Lancome jeg har brukt, husker ikke hva den heter i farta, men jeg har hatt fire-fem av den og elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lash Stylist fra Maybelline. Børsten krever litt trening, men når man får dreisen på det kan man forme naturlige vipper, lange vipper, vifte-vipper, dramatiske vipper og tykke og lange vipper som buer seg ekstremt. Jeg er hekta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Du spør etter en mascara som LOVER lengde og volum? Det gjør jo alle mascaraer. Spørsmålet er vel heller å finne en som faktisk leverer varene? Mine forslag på den fronten er enten HR Lash Queen, Diorshow, eller YSL Mascara Volume Effet Faux Cils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det er Ampilicils du mener Trampe? jeg har nettopp kjøpt denne å er fornøyd, synes den var bedre enn hypnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Masterpiece fra Max factor, og anbefalte den til en venninne som er frisør. Hun er kjempekresen på mascaraer.

Hun kjøpte den som het Max, og sendte meg medling med en gang om at hun syntes den var helt fantastisk.

Jeg måtte jo også prøve, og jeg synes også den er innmari bra. Jeg får DE flotte vippene av bare et strøk, med den gullfarvete måtte jeg ha to lag, og da ble det lett litt edderkopp-ben.

Så jeg var veldig fornøyd med Masterpiece max.

Når det gjelder mascara, tror jeg det er veldig individuelt. Du må nok finne deg i å prøve litt forskjellig før du finner DIN mascara.

Jeg fant en super fra Maybelline for noen år siden, men den gikk ut av produksjon, for den solgte for dårlig. Jeg fikk 5 stk av distributøren, men nå er det tomt.... Beste mascara jeg har brukt, men solgte så elendig. ;D

Håper du finner en du er fornøyd med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for tiden Hypnose fra Lancome, og synes den er god. Ellers kan jeg anbefale Diorshow fra Dior eller Faux Cils fra YSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...