Sus Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Har kjøpt x antall nye dongeribukser til ungene nå i vår, men selv om buksene er nye blir det hull på knærne med en gang. De faller på asfalt osv... Hvordan fikser jeg dette på en lettvint måte? Hullene er litt for store til at de kan gå med dem synes jeg.. Selvfølgelig kan jeg snurpe dem sammen med symaskin, men finnes det noen lapper e.l. som kan strykes på f.eks.? Hm..jeg bor ikke vegg i vegg med butikkene for å si det sånn - så derfor spør jeg dere til råds!
Gjest Dingo Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Lapper får du sikkert kjøpe på nett... eller du kan sette en dongerilappe på vrangen og sy over hullet.
Gjest *Tara* Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg brukte alltid en gammel dongeribukse som jeg klippet lapper av .. så sydde jeg dem på med maskin ... Synes det er fint når unger har lapper på dongeribukser.
Grendel Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Du får kjøpt fine lapper til å stryke på, i sy-, garn- og stoffbutikker. Mange har lapper med morsomme motiver, mens andre er helt enkle, i forskjellige farger for å matche fargen på buksa. De er veldig enkle å stryke på, holder i vask og holder til ungen lager hull en gang til. Ikke er de dyre heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå