mee mee Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 jeg skal bleke hårene på armene mine nå til sommeren. det er fordi jeg har lange og MØRKE hår. men jeg vil ikke ha dem helt lyse, for det blir bare unaturlig i forhold til meg. noen tips?
Dixie Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Bare ikke la blekemiddelt sitte på for lenge da...
mee mee Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 hvor får man kjøpt slik blekemiddel?
Millis Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Hvis du har laaaange hår ville jeg personlig bare fjernet dem. Synes det er utrolig ekkelt med jenter som har masse hår på armene :sorry:
mee mee Skrevet 2. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2007 kommer nok ikke til å fjerne dem i første omgang.. bare enda verre når det vokser ut igjen, og da må man jo bare fortsette..
Sjokoladebiten Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 (endret) jeg bruker dette Du får kjøpt det hos Fredrik og Louisa på Byporten iallefall:) Selv har jeg veldig lange hår, men har blitt anbefalt å ikke fjerne dem da de kommer til å vokse ut mørkere og stive. Vil ikke at det skal se ut som jeg har skjeggstubber på armene! Laser er jo et alternativ, hvis man vil ta seg råd til det da. Endret 3. april 2007 av Sjokoladebiten
mee mee Skrevet 3. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2007 jeg bruker dette Du får kjøpt det hos Fredrik og Louisa på Byporten iallefall:) Selv har jeg veldig lange hår, men har blitt anbefalt å ikke fjerne dem da de kommer til å vokse ut mørkere og stive. Vil ikke at det skal se ut som jeg har skjeggstubber på armene! Laser er jo et alternativ, hvis man vil ta seg råd til det da. ← takk! det er akkurat det som er med meg og
Mirabella76 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 (endret) Hvis du har laaaange hår ville jeg personlig bare fjernet dem. Synes det er utrolig ekkelt med jenter som har masse hår på armene :sorry: ← Heilt enig! Eg har ganske mykje hår på armane, og håra er lange. Ikkje spesielt mørke hår, men dei visar godt likevel. Derfor barberer eg armane mine jevnlig! Det funkar veldig bra. Kunne aldri tenkt meg å bleika håra, for dei viser jo godt sjølv om dei er bleika! Så eg anbefaler absolutt barbering! Endret 3. april 2007 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 kommer nok ikke til å fjerne dem i første omgang.. bare enda verre når det vokser ut igjen, og da må man jo bare fortsette.. ← Nei det blir absolutt ikkje verre når håra veks ut igjen! Er ikkje noko annleis enn å barbera leggane...
Mirabella76 Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 (endret) Selv har jeg veldig lange hår, men har blitt anbefalt å ikke fjerne dem da de kommer til å vokse ut mørkere og stive. Vil ikke at det skal se ut som jeg har skjeggstubber på armene! Laser er jo et alternativ, hvis man vil ta seg råd til det da. ← Eg har fjerna hår på armane i mange år! Og håra har verken blitt mørkare eller stivare. Så det der er nok ein myte. Endret 3. april 2007 av Mirabella76
Sjokoladebiten Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 (endret) Mirabella: Når man har mørkt hår, er det mye tydeligere enn lyst hår når det vokser ut igjen. Derfor anbefales det ikke å fjerne hårene. Og hvis det ikke er annerledes enn å barbere leggene, vil jeg iallefall ikke gjøre det, for hårene på mine legger vokser ut stivere og mørkere enn før;) Selv synes jeg at hår på armene i seg selv ikke er så ille. Det er når de er mørke og synes veldig godt at jeg ikke synes det er så pent. Sverger til bleking, varer mye lenger enn barbering også Endret 3. april 2007 av Sjokoladebiten
Mirabella76 Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Mirabella: Når man har mørkt hår, er det mye tydeligere enn lyst hår når det vokser ut igjen. Derfor anbefales det ikke å fjerne hårene. Og hvis det ikke er annerledes enn å barbere leggene, vil jeg iallefall ikke gjøre det, for hårene på mine legger vokser ut stivere og mørkere enn før;) Selv synes jeg at hår på armene i seg selv ikke er så ille. Det er når de er mørke og synes veldig godt at jeg ikke synes det er så pent. Sverger til bleking, varer mye lenger enn barbering også ← Ja ja, kvar sin lyst! Barbering av armane funkar iallfal fint for meg. Og kvifor bleikar ikkje heller folk hår på leggane, enn å barbera dei - viss bleiking liksom er eit så mykje bedre alternativ? Nei, eg foretrekker iallfall barbering - både av leggane og armane.
Sjokoladebiten Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 Og kvifor bleikar ikkje heller folk hår på leggane, enn å barbera dei - viss bleiking liksom er eit så mykje bedre alternativ? Nei, eg foretrekker iallfall barbering - både av leggane og armane rett og slett fordi utvokste hår på armene er mye mer synlig enn de på beina:) Men hvis du får et fint resultat med å barbere på armene, misunner jeg deg! Selvom jeg ikke har problemer med at jeg har hår (bortsett fra at de er litt mørke), er du heldig som ikke får skjeggstubber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå