Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg prøver å kutte et par kilo før bikini sesongen starter. så jeg har begynt å trene samt spise sunnere enn før.. men det er noen matvarer jeg lurer på om er så bra..

juice, uten tilsatt sukker.. hvor bra er det å drikke det?

frukt, hvor mye kan jeg spise i løpet av en dag?

eks havregryn, er det sunt når man slanker seg?

Endret av mee mee
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg prøver å kutte et par kilo før bikini sesongen starter. så jeg har begynt å trene samt spise sunnere enn før.. men det er noen matvarer jeg lurer på om er så bra..

juice, uten tilsatt sukker.. hvor bra er det å drikke det?

frukt, hvor mye kan jeg spise i løpet av en dag?

eks havregryn, er det sunt når man slanker seg?

Det er ganske mange kcal i juice. Jeg ville ha kuttet ut det helt, og bare drukket vann. Da jeg slanket meg spiste jeg havregrynsgrøt hver morgen. Det kan anbefales.

Skrevet

Jeg syns at du burde spise sunt selv om du skal slanke deg, juice inneholder jo c vitaminer som vi trenger. men vann er sunt for kroppen så drikk hverfall 8 glass om dagen.

gå på www.xxxxxx og velg til norsk språk nede på sia. så får du se hvordan du kan slanke deg på en sunn måte

Innlegget er redigert iht. reglene.

Mette

Skrevet
Jeg syns at du burde spise sunt selv om du skal slanke deg, juice inneholder jo c vitaminer som vi trenger. men vann er sunt for kroppen så drikk hverfall 8 glass om dagen.

gå på www.herbalife.com og velg til norsk språk nede på sia. så får du se hvordan du kan slanke deg på en sunn måte

Du trenger ikke noe kosttilskudd for å slanke deg. De snyter deg bare for penger.

Fruktjuice kan være sunt, men det inneholder en del kcal og når du slanker deg, så er jo hele poenget at du skal innta færre totalt antall kcal per dag. Derfor pass på inntaket av juice. Er du tørst og til middag osv bør du drikke vann.

Når det gjelder frukt er fem om dagen ikke så veldig dumt.

Pass på å få i deg det sunne fettet, fet fisk er sunt og godt. Får du i deg lite av dette er tran et fint tilskudd.

Gjest Jadis
Skrevet

Havregryn er bra, men spis det tidlig på dagen (frokost), og etter trening - ikke på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...