Saphire Skrevet 2. april 2007 #1 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, jeg ønsker meg et sjakkrutet gulv til hallen, vinyl eller laminat, men har foreløpig bare funnet utgaver med marmormønster i. Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i helt vanlig sort-hvitt sjakkrutet gulv? På forhånd takk for all hjelp og innspill! Saph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. april 2007 #2 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg skal legge sjakkrutet gulvbelegg på kjøkkenet i påska - det har de hos min lokale fargehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 2. april 2007 #3 Del Skrevet 2. april 2007 Vil bare nevne at rusk og lort vises godt på den type gulv, men det er dere kanskje klar over? Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 2. april 2007 #4 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Dette er ikke sjakkrutete da, men... http://www.tarkett-floors.com/floors/site/...032/article.asp Det er ikke marmorert, og har en kul effekt siden noen ruter er matte og noen blanke. Endret 2. april 2007 av Dingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrik Skrevet 3. april 2007 #5 Del Skrevet 3. april 2007 Hei, jeg ønsker meg et sjakkrutet gulv til hallen, vinyl eller laminat, men har foreløpig bare funnet utgaver med marmormønster i. Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i helt vanlig sort-hvitt sjakkrutet gulv? På forhånd takk for all hjelp og innspill! Saph. ← Vi har nettopp bestilt dette gulvet til kjøkken og soverum: www.forbo.no Det heter marmoleum click, og ser veldig bra ut synes jeg. Vi skal ha sjakkmønster på kjøkkenet, farge lyst (barbados) og koksgrå. Naturmaterialer, ser veldig lett ut å legge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 3. april 2007 #6 Del Skrevet 3. april 2007 Vil bare nevne at rusk og lort vises godt på den type gulv, men det er dere kanskje klar over? Julie ← Mer enn andre gulv, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphire Skrevet 4. april 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 4. april 2007 mumrik, Forbo er ett av gulvene jeg har sjekket ut - det har alt jeg vil ha minus marmormønsteret.... Jeg er enig i at det ser pent ut, men i mitt funkis-hus passer det best med enkelt sort/hvitt sjakkgulv. men ellers takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 4. april 2007 #8 Del Skrevet 4. april 2007 Mer enn andre gulv, mener du? ← Skitt synes mest på lyse og mørke gulv. Jeg har et veldig veldig mørk eikegulv og må støvsuge stue og kjøkken hver dag. Gidder bare annenhver da Hører andre klager på det samme med lyst gulv. Så sort og hvitt gulv er nok ikke det beste der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå