Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miobell
Skrevet

Jeg vet der er fler som har det som meg og min kjære :

Altfor liten tid sammen. Bekymringer tar overhånd, det være i forhold til økonomi, familie, jobb osv. Alt dette legger en skygge over kjærligheten (ja jeg vet, litt klisje, men men)

Husker hvordan det var i starten av forholdet, da var det rett og slett omvendt. Kjærligheten overskygget alt jeg måtte ha av bekymringer.

Savner det! .. .. .. Vet det ikke kan bli som i starten, men noe kan vi da gjøre...

Der er så mange som krangler så busta fyker i forholdet sitt. Trist.

Vi klarer ikke kommunisere bra nok, og mye av årsaken er vel det at vi er ulike. Menn og kvinner tenker ganske så ulikt, og slikt blir det gjerne missforståelser utav.

Poenget med dette innlegget er ikke "hvordan unngå krangel med kjæresten" eller "hvordan finne tilbake til nyforelskelses stadiet". Dette rett og slett for at jeg tror at de to punktene er ganske så umulig å opp¨nå. Vi blir bare skuffet ... For vi klarer det ikke ....

Men jeg ønsker heller vi alle kan komme med forslag til hvordan "myke opp" i forholdet. Stresse ned og kose seg sammen igjen. Forstå hverandre litt mer og ta samme hensyn som vi gjorde til hverandre i starten av forholdet.

For det er nok ikke å komme bort i fra : Vi var nok flinkere i starten til dette med å ta hensyn til den andres behov og ønsker. Dette svinner .. og vi blir mer fokusert på urettferdigheten, våre ønsker og ønsket om å kunne forme kjæresten slik vi ideelt sett kunne tenkt oss at han så ut .. Sant?

Og så dukker problemene opp. Sjalusien , mistilliten, negativiteten og stresset.

La oss krangle og være uenige av og til . men la oss ha mange gode stunder.

Mine tanker om hvordan myke opp :

* finn en fridag sammen. Nei, denne dagen skal ikke brukes til nedvask av hus eller rydding av klær , men til total avslapping. Foreslår å påkoste seg en dag på SPA. Herlig! Koster jo litt , så litt dyrt om en ikke har masse penger, men virkelig verdt å spare opp til .

* Frokost på senga og lang , lat dag sammen.

Flere forslag? ... Tror vi alle trenger dette ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Om man har mulighet til å reise bort, få litt miljøforandring, så tror jeg det er bra! (låne hytte? helg på billig hotell, etc). Lettere å komme seg ut av inngrodde vaner -dessuten ser man ikke møkkete vinduer, klesvasken, oppvaks, etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...