Gjest Kermit Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Finnes det bh'er(kanskje spesielle modeller) som kan forminske brystpartiet litt?
Bomull Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Ja! Mange undertøysforretninger selger minimizere som skal gjøre bysten mindre.
Gjest Tweek Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg har å prøvd noen sånne.. Når jeg har bestilt fra hm da, men noen av bhéne får det til å se ut som jeg ikke har pupper.
Gjest Vampyra Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Har HM sånne? Trodde det stort sett ble laget for store bryster og det har vel ikke HM så mye av? :klø:
Millis Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 triumph har en som er kjempegod. Minimizer. Men den kommer kun fra 75 og opp. Jeg er en 65, men brukte denne da jeg var gravid og litt større.
Gjest StoreSky Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Kanskje La Lina har??? Må jeg jaggu undersøke, ante ikke at det fantes noen minimizer engang..
Serene Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg bruker en Bravida sports-bh, løfter opp og presser inn... Funker for meg.
aimee Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Det finnes! Leste nettopp om det i siste utgaven av Shape-Up. De har forresten en "bh-spesial" i det siste nummeret, som var kjempefin!
Gjest Kitten Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 (endret) Det finnes en del minimizere, de går vanligvis i D, DDcup.. Jeg har større cup enn det, så jeg har aldri kjøpt en BH som har hett noe med minimizer, men flere av BHene på Lalina løfter og "deler opp"(dvs når cupen er sydd sammen av flere dele) puppene slik at de ser mindre ut. Jeg er spesielt fornøyd med denne BHen som de selger på Lalina også: http://www.bravissimo.com/bravissimo/Produ...&language=en-GB Endret 2. april 2007 av Kitten
Gjest Vampyra Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Det er tydelig at bh'er er forskjellig for alle, for den du linket til der likte ikke jeg i det hele tatt...
Gjest Kitten Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 Det er tydelig at bh'er er forskjellig for alle, for den du linket til der likte ikke jeg i det hele tatt... ← Den forminsker puppene... mine hvertfall! Da jeg prøvde den først så synes jeg den heiste puppene langt opp op de sto "rett ut", men etter noen gangers bruk så så det mer riktig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå