agbre Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hei. Mine foreldre kjøpte snellebånd gjennom Select og brukte det for første gang i går. Ikke surra det seg inn og det røyk da han så en annen hund. Har ringt inn og slapp heldigvis å betale for det. Så blir du frista så ikke kjøp det.
Eføy Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg syns ikke man kan forvente så mye annet heller jeg da, når man handler fra Select
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Hvorfor skal man ikke forvente at et produkt holder hva det lover - uansett forhandler?
Gjest DyneTryne Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Fordi avogtil har brukere her et kraftig behov for å leke mor hubro så de kan sette en smart smiley bak. En smart smiley ser jo sånn ut: Iallfall det tror hodet mitt ;)
Eføy Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Jeg mente ikke å virke nedlatende, men jeg kan da ikke være den eneste som ikke kobler Select med god kvalitet på varene?
Gjest DyneTryne Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Hallo jeg barwe tøyser da jeg kun har noe personlig imot og ikke deg som person og din person!
agbre Skrevet 2. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg mente ikke å virke nedlatende, men jeg kan da ikke være den eneste som ikke kobler Select med god kvalitet på varene? ← Select er selvsagt ikke bra, det er fakta, men så tror man da at en kan kjøpe noe rimelig å bra av og til.... Jeg håper de tar ut det båndet av vareutvalget. Det er jo fare for livet til "pelsen" å bruke det. Hva om det kom en bil! Skrekk og gru
Eføy Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Ja jeg er enig med det i det, agbre. Jeg håper det enten var et engangstilfelle (noe jeg tviler på), eller at Select kvitter seg med denne varen.
agbre Skrevet 3. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2007 Nå har jeg sendt dem en mail og spurt om de ikke kan ta ut båndet av sortementet. Vi får nå se hva som skjer....
Lizzie123 Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Select er selvsagt ikke bra, det er fakta ← Jeg har kjøpt mange bra ting fra select jeg da, så det er ikke alt som er ubrukelig!
agbre Skrevet 4. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2007 Uff, der bomma jeg! Har selv fått meg ny sekk derfra og den er fin, men man skal ikke gå etter kvalitet når man kjøper fra dem. De er absolutt imøtekommende når jeg nå har sendt dem mail om ikke å selge båndet. Vi får se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå